سلام

خواهشا لطف کنید تا آخر بخونید میخوام وااااااقعا بدونم من اشتباه فکر میکنم، پدر و مادر مردم اشتباه میکنن یا پدر مادر من

من چیکار کنم از دستشون بریدم بابا من جوونم دل دارم تفریح فقط با خانواده نیست که منم میخوام با دوستام برم بیرون اما نمیذارن اگرم بذارن فقط خونه اونم کلی غر میزنن کمکم کنید چجوری باهاشون صحبت کنم چجوری راضیشون کنم با دوستام برم بیرون

واقعا افسردگی گرفتم خیلی اوقات دوستام قرار بیرون میذارن من فقط گریه میکنم اخه چقدر بهونه بیارم واسشون دیگه دارم دوستامم از دست میدم غرورم اجازه نمیده بگم بابام نمیذاره چون واقعا ادمو خورد میکنن همه تعجب میکنن با حرفشون ادمو خورد میکنن میگن دختر به این گندگی زشته باباش نذاره تا دم در بره

به خدا دارم از بغض خفه میشم حسرت تفریحات دوستمو میخورم

حرص میخورم انگار پدر مادرای مردم بچشونو از تو جوب پیدا کردن دلشون نمیسوزه یکی نیست بگه اخه بابا اونا هم دختر دارن اما کی با بچش این کارو میکنه

تا میام حرف بزنم سر تکون میده اه میکشه افسوس میخوره . مادر بزرگم خییییییلیییی به مامانم سخت میگرفته مامانم همیشه میگه من یک هزارم توام آزادی نداشتم یکی نیست بگه اخه الان با 20 سال پیش دنیااااااااا فرق کرده همیشه هم بغض میکنه میگه من دوست ندارم کارایی که مامان خودم باهام کردو با تو بکنم اما دقیقا داره همین کارارو میکنه

واقعا این همه سخت گیری لازمه

کاملا مستقیم داره بهم میگه تو حتی عرضه نداری از خودت مراقبت کنی که تا بری بیرون به گند کشیده میشی اما تا میگم منظورت آینه میگه نههههههههههههه جامعه گرگ شده

مرده شور این اوضاع رو ببرن مرده شور دختر بودنمو ببرن که جز حبس بودن تو خونه و اخمو تخم جلوی یه پسر واسم هیچی نداشته که چرا به حرفش خندیدی چرا گردنت یه ذره بیرونه . پررررررم پر دارم دیگه خفه میشم

(خواهشا نگید این مشکله تو داری؟؟؟؟؟؟برای من سخته خیلیم سخته)

الان کمتر دختری حجاب کامل داره دوستای منم خب مو بیرون میذارن بابامم خوب بودن اونارو با مو میسنجه اخه

نمیدونه دوست چادریه من که تاییدش میکنه دوست پسر داشته اما اونی که مو بیرون گذاشته نه

میگه اصلا چه معنی داره دختر با دوستاش بره بیرون ؟

ینی وااااااقعا میخوام بپرسم کارشون درسته نه خدایی درسته؟؟؟

داره حالم از پاک بودن خودم بهم میخوره کاری.کردن که دیگه اصلا دوست ندارم پاک باشم
من حتی دوست نداشتم یه دروغه کوچولو بهشون بگم اما دارن وادارم میکنن که بیچونمشون دروغ بگم

خسته شدم انقدر جلو دوستام کوچیک شدم خسته شدم انقدر تو محدودیت بودم خسته شدم انقدر مواظبه حرکات خودم بودم

خسته شدم از این بی اعتمادی که حتی توی من شعور انتخاب دوست هم نمیبینن

تورو خدا یکم حرف بزنید اروم بشم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)