سلام

راستش من با وجود اینکه ۴ ساله که متاهلم ولی باز تو روابط عاطفی با همسرم مشکل دارم. تقریبا از طرف منه بیشتر مهر و محبت کلامی و عاطفی و خلاصه همه جوره. ولی خب منم وقتی می بینم آقای من بی رمق و کم عاطفه س منم آتیشم خاموش میشه و خلاصه دلگیر میشم.

نمی دونم ربطی داره یا نه ولی خب از بچگی خیلی زیاددد رابطه عاطفی خوبی با پدر مادرم داشتم و همین باعث میشه همه ش تو دلم بگم خوش به حال پدرمادرم که لیلی مجنون ن با هم.امّا ما...

حالا نمی خوام در اون حد هم باشیم...حتی یه  دونه کلمه " عزیزم" هم بگه و یا اینکه هر روز از سرکارش زنگ بزنه حالم رو بپرسه هم کافیه. ولی خب وقتی اینکارم نمی کنه واقعاً از درون خودخوری می کنم. خیلی زیاد هم میگم. ولی خب این قدر دغدغه شغلی داره که گاهی میگه تو زیادی انتظار داری

هر کی همسرم رو میبنه میگه چقدر اخموهه، در صورتی که برای من اصلاً اخمو نیست. اوایل بودا...یه کم فقط زیادی خشکه.

گل خریدن و این جور کارها هم ۹۰ درصد از طرف منه. گاهی اوقات که پیش میاد سر مسائل پیش پا افتاده بحث کوچکی پیش میاد احساس می کنم به خاطر اینکه از نظر ابراز کلامش قدری مشکل داره سریع از دست هم ناراحت میشیم. خب اگه واقعاً عاطفه ی بین دو طرف زیاد باشه گذشت هم بیشتر میشه و دو طرف سریع ناراحت نمیشن. البته منم زود رنج شدم. قبلا ها خیلی پوست کلفت بودم ولی خب احساس می کنم شکننده شدم

به نظرتون چه کار کنم خودش بیشتر به این موضوع واقف بشه و مشکل مون حل شه؟، دیگه از تکرار این بحث باهاش خسته شدم. و اینکه هر دو تحصیل کرده و هم کفو هستیم. غروری هم نیست که بخوام بگم یکی بالاتره یکی پایین تره و از این حرف ها.

ممنون میشم اگه نظرات مثبت و سازنده تون رو دراختیار اینجانب بذارید عزیزان دل.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

آقایون، ما خانم ها چیکار کنیم که شما محبت زبانی تون رو بیشتر کنید

کاش شوهرم به جای 15 میلیون، 1 میلیون درآمد داشت ولی مهربون بود

شوهرم زیاد کار می کنه و کم به من رسیدگی می کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)