سلام دوستای گلم

خیلی دلم گرفته در واقع دلم شکسته, خوشحالم از اینکه همچین سایتی وجود داره تا آدم بتونه درد دل کنه.

من دختری ۲۲ ساله هستم که ۶ ماه عقد کردم و حدود ۴ ماه که با شوهرم رابطه کامل داریم. البته به اصرار خودش. شوهرم پسر خوبیه من ازش بدی ندیدم ولی الان سوءتفاهمی پیش اومده که منو خیییلی نگران کرده.

دیروز یکی از فامیلای دورمون که فامیل شوهرمم میشه بهم گفت از مادر شوهرم پرسیده به سلامتی عروسی چند وقت دیگست که ما لباس آماده کنیم ولی مادر شوهرم بهش گفته عروسی می خوایم چیکار ؟! پسرم که اصل کاری رو کرده دیگه عروسی واسه چی بگیرم ؟

آخه قرار بود عروسیمون تابستون باشه, می دونید از چی ناراحتم؟ از اینکه چرا همچین موضوع مهم و خصوصی رو به مامانش گفته در صورتیکه به من گفت نگفته که با هم سکس کامل داشتیم.

بعدشم این که همش فکر می کنم همسرم به اصرار مادرش با من سکس کرده تا عروسی نگیرن و یه جورایی گولم زدن, از دیروز تا حالا ناراحتم و به شوهرمم چیزی نگفتم.

به نظرتون من یه فرد گول خورده هستم؟ به شوهرم بگم که مامانش چی گفته؟ آخه من دلم عروسی می خواد من که به همه دخترای عقد کرده می گم توی دوران عقد رابطه نداشته باشن من داشتم اینم نتیجش, لطفأ راهنماییم کنید


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟