سلام به خانواده برتری های گل

سال نوی همه تون مبارک

مدتی هست که یک سوال ذهنم رو مشغول کرده و از شما می خوام به عنوان یک دوست راهنماییم کنید چون سوالم طوری هست که به جز مطرح کردن تو این وبلاگ و راهنمایی گرفتن از دوستان، نمی شه که جای دیگه ای مطرحش کرد.

البته ناگفته نماند که تو اینترنت هم تحقیق زیادی در این مورد کردم و حتی در این وبلاگ هم سوالاتی رو که مربوط بوده خوندم امّا باز هنوز به طور کامل جوابم رو نگرفتم و یک جورایی قانع نشدم و مرددم. 

سوالم این هست؛

آیا مراجعه به افرادی که موکل دارند، برای آمدن خواستگار و تحقق امر ازدواج از این راه خیر است یا شر؟" راستش من دختری هستم در رنج سنی 25، تحصیل کرده، مقید به عفاف و حجاب و یکسری ویژگی های خوب دیگه ای که اگه بگم شاید فکر کنید تعریف از خودم هست امّا حقیقتا این جور هستم، امّا در کنار همه این مسائل تا به حال امر ازدواج برام محقق نشده و عملا یک خواستگار هم نداشتم، اون هم به خاطر یه مشکل خانوادگی.

تو این چند سال اخیر خیلی خیلی زیاد احساس تنهایی می کنم و واقعاً نیاز مبرمی به تشکیل خانواده دارم امّا صرفا به همون دلیل کسی پا پیش نمی گذارد حالا خدا می دونه !..... انقدری که تو خودم توانایی اداره ی یک زندگی رو می بینم و دقیقا به همون اندازه که هیچ خواستگار مناسبی پا پیش نمی گذارد با خانواده تصمیم گرفتیم که به یک شخصی که موکل داره برای اومدن خواستگار مناسب و تسهیل امر ازدواجم مراجعه کنیم، امّا این مراجعه قبل از تحقیقاتم بود و وقتی که مطالبی رو تو این وبلاگ و سایت های مختلف خوندم حقیقتا ترسیدم و مراجعه رو کنسل کردیم. 

امّا راستش این خواستگار مناسب نداشتن و همزمان نیاز روحی و عاطفی و روانی شدیدم رو نمی دونم چیکارش کنم، شرایط زندگی و خود من یک جوری هست که بعضی وقت ها با خودم میگم: اشکال نداره و به همون مراجعه کنم امّا باز می ترسم کلا این کار گناه باشه و گیر افراد بد ذات بیفتم و از چاله بیفتم در چاه . 

خواهشم از شما دوستانی که واقعاً اطلاع دارین اینه که به من کمک کنید و یا اگه تجربه ای دارین بگین که من چه کار کنم، واقعاً دو دل و مردد هستم.


پیشنهاد:

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)