من خواستگاری داشتم که بهشون گفتم علاقه به سفر خارجی و داخلی دارم. علاقه به تفریح دارم. این رو و دوست دارم و اون رو دوست دارم. گفتم بریم شهر بزرگ پیشرفت کنیم. یک جور با حالت تمسخر نگاهم کرد در حالی که وضعیت مالی خوبی داشتن.

وضع مالی منم قابل قبوله. الآن من چی کار کنم؟ اصلاً روم نمی شه با خواستگار حرف بزنم.

 حالا جالبه با پسرهایی که خودم آشنا میشم و یا اون ها خودشون پیشنهاد میدن می تونم راحت خواسته هام رو بگم و اون ها استقبال می کنن و مسخره نمی کنن. ولی اون ها هم به دلایل دیگه جور نشد.

من چی کار کنم. خیلی سختمه. اصلاً جور نمی شه ازدواجم. خانواده م هم ازدواج سنتی قبول دارن.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) سوالات خواستگاری (۸ مطلب مشابه)