پسری  ۳۶ ساله هستم که به شدت دچار عقده شدم اوایل کتمان می‌کردم اما توان دیدن  شادی دیگران از هر نوعش ندارم مثل اکثراً مردم زندگی سختی را سپری کردم  هیچ وقت اتفاق خوبه برای من نمی‌افتاد.

همیشه شاهد خوشبختی دیگران بودم به قدری بد طینت شدم که شادی دیگران عذابم می دهد متن شادی هایشان را نمی‌خوانم‌، وقتی ۲۷ ساله بودم عاشق یک دختر خانم شدم به خاطر شرایطم پیش نرفتم بعد از مدتی مرتب با نامزدش می دیدم شون،  همکار بودیم قلب من و لرزش دست هام عادی نبود.  

الآن فراموش شده اما من روان من خبیث شده در برخوردهایم با همکاران متوجه شدم برای شادی دیگران به قدری که من ناراحت می شوم همکارانم برخلاف من خوشحال می‌شوند و با محبت و برخورد می‌کنند توانایی ازدواج ندارم این گزینه رو حذف بفرمایید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)