سلام

سلام به همه دختری ۲۰ ساله هستم نظرتون راجع به به شرایطم برای ازدواج و معیارام چیه سنش از من دو الی شش ساله بیشتر باشه، مهریه ۸۰ تا، اندامم خوبه و قیافه م پس انتظاراتم هم با توجه به اینه؛ 

هم کفو باشیم، خانواده هامون هم همین طوره

خانواده اهل مشروب و دود و دم نباشن

قد فرد بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ قد خودم ۱۶۰

قیافه معمول ولی متوسط حداقلش باشه

تحصیلات یا دکتر یا دانشجوی دکترا یا اگر دانشجوعه مثلا ریاضیه حداقل تا دکتری بخواد بره چون خودم دانشجوی پزشکی هستم( اگر در آمد خوب باشه لیسانس هم پذیرفته ست)

 خونه داشته باشه که خونه مادر شوهر زندگی نکنم و یه ماشین مهم نیست مدلش 

خانواده ش نباید تو مسائل زندگی ما دخالت کنن و خودش هم بهشون نگه مگه اینکه هر دو رضایت داشته باشیم عملا من هم همین طوری می کنم.

 باید انرژی داشته باشه خیلی خیلی گرم باشه

من و هیجان زده بکنه

از چیز هایی مثل کنسرت بدش نیاد امّا اگه خواست جز با خودش با کسی نمیرم ولی خودش هم نباید در اومدن ناراضی باشه

غر نزنه و ایراد نگیره

شرایط تحصیلی من و درک کنه

بچه بخواد هر زمان مشکلی نیست و فوقش چند ترم نمیرم ولی از من نخواد رشته ای که خودم براش زحمت کشیدم رو کنار بذارم

از پول اون خرج خونه از پول من پس انداز حالا اگه کم اومد بی منت من پولم رو میدم

 به خانواده م احترام بذاره متقابل می کنم امّا اگه نباشه از مقابله به مثل تعجب نکنه

باید من و بغل کنه و ببوسه و از این کارها بدش نیاد و منم همین کارها رو می کنم

در شرایط سخت پشتم باشه

 مشکلی براش پیش بیاد تا تهش باهاشم

در ایام خاصم من و درک کنه

با دخترا خوش و بش نکنه و هیز نگاه شون نکنه

حق طلاق و بچه هم نمی خوام امّا اگر بفهمم در زندگی نه بعد طلاق دقیقا زمانی که زنش بودم چه شرعی چه غیر شرعی زن دیگه ای تو زندگیم بوده مهریه سه برابر میشه

نماز بخونه روزه بگیره محرم و این جور چیزها سرش بشه

مشروب به هیچ عنوان نخوره این از زن دوم برام مهمتره

اهل مشورت باشه

من اطاعت می کنم به شرطی که  با خود رای بازی هاش و تصمیماتش من و پیش دیگران دقت کنید پیش دیگران کوچک نکنه

 ممکنه غر بزنم نمی خوام چیزی بگه فقط بذاره بغلش کنم اون موقع یه دل سیر گریه کنم بعدش خودم عذر خواهی می کنم

پایه باشه این خیلی مهمه خصوصا در ورزش دیدن نگه کشتی نبین بدنشون لخته !

 دوست دختر نبوده باشه تو زندگیش اگر بوده به شرطی که به دلیلی خارج از ازدواج با من توبه کرده باشه و دیگه تکرار نکنه مشکلی نیست

 با من لج نکنه و اگه حال نداشتم بیام جایی من و درک کنه

 حالا من قول میدم رو حرفش حرف نزنم ، خانواده ش رو زیاد احترام کنم، همیشه پشتش باشم و جز اون با کسی درد و دل نکنم حتی به خانواده م ترجیحش بدم به شرطی که اون کارها رو کنه ، همیشه به زندگیم برسم غذا و خونه و هر چیزی که مرد می خواد تو زندکیهه و یه آرامشی که هیچ وقت تو هیچ حالی احساس نکنه کسی پشتش نیست حتی اگه فلج بشه و نتونه کوچکترین کاری کنه

 اگر روزی دعوا خدایی نکرده به جای باریک رسید من رو نزنه اگر زد بیش از سیلی اون هم یه بار باشه طلاق قطعی می گیرم

رفیق باز نباشه زیاد کمش مهم نیست ولی در اولویت دومش باشن

غیرتی باشه و  بدونه هر چیزی رو  سرجاش بخواد حتما انجام میدم

من پرحرفم باید تحملم کنه ... از ریز تا درشت هر چیزی رو هم تعریف میکنم

حساسم و زودرنج

از معذرت خواهی بدش نیاد نه اینکه مستقیم بیاد ازم عذر خواهی کنه... من هروقت یکی کار بدی کرده ولی دوست دارم باش حرف بزنم میگم که چرا ازم معذرت خواهی نمیکنه ... چطور بگم بهتون در عین اینک دارم منت کشی با این جمله میکنم معذرت خواهی کنه

من خجالت می کشم ازش رابطه بخوام ولی حداقل روزی یک بار رو خودش بیاد جلو منم ده درصد مواقع اقدام میکنم

نظرتون چیه؟


مرتبط:

بررسی معیارهای ازدواج دختران 01

بررسی معیارهای ازدواج دختران 02

بررسی معیارهای ازدواج دختران 03

بررسی معیارهای ازدواج دختران 04

بررسی معیارهای ازدواج دختران 05

بررسی معیارهای ازدواج دختران 06

بررسی معیارهای ازدواج دختران 07

بررسی معیارهای ازدواج دختران 08


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)