سلام خدمت دوستان و وقت بخیر

من تصمیم گرفتم تو زندگی مشترک هفته‌ای یک بار آشپزی کنم. (چهار پنج مدل خورشت درست می‌کنم تو یک روز. بعد هفته‌های بعد گرم می‌کنیم و می‌خوریم. فقط برنج رو روزانه تو پلوپز درست می‌کنم.) 

علاقه ای به ارتباط با خانواده ی همسر ندارم. نهایت ماهی یک بار بخوام سر بزنم. اون هم مختاره که نیاد. (کلا حوصله ی فامیل و مهمون ندارم و فقط بازار میرم و پیاده روی می روم و با دو تا دوست و یک دختر خاله در ارتباطم. شخصیتم درون گراست. و کمی عقاید مذهبی دارم.) هر دو هفنه یک بار از بیرون کارگر بیاد خونه رو به کلی نظافت کنه. خریدهای خونه هم رو مرد بره انجام بده و یا از سوپر مارکت های آنلاین خریداری کنیم.

علاقه دارم دو فرزند داشته باشم. و پشت هم به دنیا بیان و پرستار می خوام برای بچه‌ها، هفته‌ای سه روز که به باشگاه و پیاده رویم برسم. هزینه‌ی پرستار برای هفته‌ای دو روز و کارگر برای ماهی دو بار ۶۰۰ هزار تومان میشه.  این هم بگم که تمام دختر دایی ها و دختر عمه و عموم و خاله اینها کارگر دارن برای نظافت. خانه دار هم هستند. و عرف مونه

حالا ویژگی های خودم: 

۲۷ ساله -کارشناسی ارشد- مترجم زبان با درآمد ۳ میلیون در ماه که همه ش میره بابت قسط وام- قراره زمین بخرم و شرکت بزنم.

کارم واقعاً نیاز به تمرکز داره و اصلاً وقت برای کارهای خانه ندارم ولی به فرزند علاقه دارم. این هم بگم شغلم تو خونه ست و دور کاری کار می‌کنم. و کسی نمی دونه من شاغلم. 

نظرتون رو اعلام کنید.


پیشنهاد:

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)