سلام
من واسه ازدواجم یکم با خودم درگیرم! در کل میشه گفت تقریبا یکم مذهبیم و یکی از اصلی ترین معیارهای ازدواجم هم ایمان طرفمه. ولی خب این باعث نمیشه که کلا بیخیال همه چیزای دیگه بشم! داشتن یه قیافه در حد معمولی و متوسطم مهمه برام! اینکه چهرش به دلم بشینه! خوشگل نمیخوام، فقط در حد متوسط و به دل نشستنم!
ولی متأسفانه اطراف من اکثر پسرای مذهبی از نظر ظاهری حتی در حد متوسط هم نیستن! بنطرتون اینکه یه پسر مؤمن، ولایی،با عرضه و جنم،مهربون،چشم پاک و مؤدب،خوانواده دار،با اعتماد بنفس،محکم،با یه چهره متوسط و یه کوچولو خوشتیپی و مرتبی،مورد نظر منه پر توقعیه؟؟! اصلا پسر مذهبی ای هست که این ویژگی هارو داشته باشه؟!
من یه خواستگار دارم که از همه معیارام فقط مذهبی بودنشو داره! از همه لحاظ من سر ترم خب! ولی خوانوادم با وجود اینکه فقط 20 سالمه! 

چون میخوان هر چه زودتر مسئولیت منو به کسی دیگه ای منتقل کنن . اصرار دارن که من پر توقعم و این بهترین موقعیته و همچین کسی که تو ذهنمه اصلا وجود نداره! من خودم متوجه نمیشم ولی خواهشا شماها بگین من با داشتن همچین معیارایی پر توقعم؟!
در حالی که خودم از لحاظ خوانوادگی و اخلاقی و تیپ و حجاب و ظاهر و خیلی چیزای دیگه میشه گفت چیزی کم ندارم! حتی حاضرم با کسی که معیارامو داشته باشه، تا وقت یکه بتونه گلیممونو از آب بکشه تو یه اتاق زندگی کنم و حتی بدون ماشین اینور و اونور برم!با وجودیکه تو زندگیم همیشه از لحاظ مالی تأمین بودم!
یه چیز دیگه اینکه چرا تا به دخترا میرسه میگن پسر همه چی تموم وجود نداره؟؟! ولی من دارم تو دوستا و اطرافیانم دخترای همه چی تموم زیادیو میبینم؟!

مرتبط:

سندرم سیندرلا در کمین دختران سن ازدواج

سندرم سیندرلا بعد از ضعیف شدن بین دختران، به خانواده اون ها سرایت کرده

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

توقعات بیجا مانع سر راه ازدواج خیلی از جوان هاست

چطور توقع پدر و مادرم رو برای مراسم عروسی پایین بیارم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)