سلام و عرض ادب و امیدوارم حال تون خوب باشه

بنده دختری مجرد و پزشک هستم، این مدت احساس می کنم واقعاً نیاز به یه شریک زندگی دارم، امّا خیلی از بچگی دختر حساس و احساساتی و مغروری بودم، خط قرمز های زیادی دارم. من همیشه خودم دوست داشتم مستقل باشم خرجی خودم با خودم باشه...

برای همسر آینده م اصلاً برام مهریه و وضعیت مالی و پول و ماشین و خونه مهم نیست... حتی دوست دارم خونه و ماشین و مخارج هم با خودم باشه چون مشکلی ندارم، خودم دختری هستم که باحیا هستم و از پوششی من جلب توجه کنه خوشم نمیاد... حالا درسته اعتقادات مذهبی زیاد افراطی ندارم ولی خودم ذاتاً این‌جوری هستم....

برای همین دوست ندارم و هیچ وقت هم دوست نداشتم مردی به جز پدرم بهم دستور بده چه کار کنم و چه کار نکنم... چون خودم عقل دارم... دوست دارم همسر آینده م بیشتر از رابطه جنسی به احساساتم توجه کنه، از رمانتیک بازی بیشتر خوشم میاد تا رابطه جنسی... دوست دارم همیشه بیشتر وقتش رو صرف من کنه وقتی از سر کار خسته بر می‌گردم، مثل فانتزی‌های عاشقانه و رمانتیک، اصلاً ثروت و شغلش برام مهم نیست... 

دوست دارم درست کردن غذای اصلی با اون آقا باشه، چون خودم علاقه‌ای ندارم و آشپزی زیاد بلد نیستم، دوست دارم تو درست کردن شام یا تمیز کردن خونه با هم دیوونه بازی در بیاریم و باهام بازی کنه و برقصیم و ... 

می خوام بدونم مردی هست که این‌جوری باشه؟! اون هم تو ایران؟! آخه بیشتر آقایون اینجا دوست دارن خودشون روی زن شون تسلط داشته باشن یا بیشتر پسرها اینجا فکر می کنن برای ازدواج باید پول و کار و ماشین و خونه داشته باشن... ولی من چنین دختری نیستم که بگم باید این‌جوری باشه چون عشق برام خیلی مقدسه... دوست دارم عشق بازیام با همسر آینده م بیشتر از اون رابطه ج... باشه... خیلی احساساتی هستم و زود ناراحت میشم و با کوچک ترین اخم و لحن تند کسی که دوسش دارم ناراحت میشم... دوست دارم هیچ وقت باهام خشن رفتار نکنه یا مجبورم نکنه به کاری....

لطفاً مسخره نکنید و فقط بگید مردی اون هم توی ایران با این شخصیت من کنار میاد؟! با این خواسته‌ها؟ می‌خوام بدونم چنین آدمی هم وجود داره برای ازدواج؟ 

سپاس


مرتبط :

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)