با سلام به دوستان عزیزم

خیلی از خانوم ها به خاطر میل به زیبایی آرایش میکنن و «شاید»‌ کمبودِ اعتماد به نفس.

مثال بخوام بزنم، خودم؛ ...

به خاطر فقرِ اعتماد به نفس که مدیون خانواده عزیزم هستم، آرایش میکنم، به حدی اعتماد به نفسم پایینه با وجود اینکه پوست بسیار بسیار خوبی دارم ولی باز هم کرم میزنم!!! (البته اینو بگم که ظاهر و رفتارم نشون نمیده که اعتماد به به نفسم پایینه)، حالا دخترها نیان بگن نه ما بخاطر فقر اعتماد به نفس آرایش نمیکنیم، واسه دل خودمون آرایش میکنیم. این، صرفا یه مثال از خودم بود.

من قصد تعریف از خودم ندارم ولی خب گاهی که میشینم به لحظه مرگ و‌ اون دنیا فکر میکنم، اولین نگرانیم همین آرایش کردن هست، آیا ارایش صورت باعث وسوسه مردان میشه؟، اگر نه پس چرا دین ،منع کرده؟، چرا خونواده م انقدر گیر میدن؟، چرا بعضی ها اجازه مزاحمت به خودشون میدن؟

گاهی مواقع به فکر فرو میرم، میگم این دنیا ارزش نداره، بعد میگم پس دلِ خودم چی؟‌، چقدر زجر بکشم؟، خب من دختری هستم که اصلا اعتماد به نفس ندارم، تو خانواده م مقبولیت نداشتم. کمبود توجه و محبت دارم و با آرایش، کمتر احساس ضعف میکنم. 

آرایشم جلف نیست، ولی خب معلومه که آرایش میکنم، حقیقتا چیزی که من رو به فکر بیشتری وا داشت این بود که راننده اسنپ که از همون اول که سوار ماشین شدم احساس کردم آدمِ درستی نیست، بعد از این که پیاده شدم بهم پیام دادن که احیانا از کیف شما چیزی کم نشده، منم خب یادم نبود چی گذاشتم تو کیف، مخصوصا که رفتنم هم عجله ای بود، گفتم نمیدونم چی؟

گفت کرم یه رژ کوچولویی هم هست، در صورتی که من هیچ وقت لوازم آرایش با خودم حمل نمیکنم، چیزی که دلم رو به درد آورد این بود که بعضی پسرها چقدر بی شرم شدن، از دوستام پرسیدم آرایشم خیلی تابلوئه؟، میگن نه 

در حالی که خواهرم همه ش ایراد میگیره از آرایشم، آرایش کردن ایراد داره؟، من هر کاری کنم بازم کسانی که ۲۴ ساعته دارم باهاشون زندگی میکنم (خونواده) ازم ایراد میگیرن متاسفانه، البته خدا رو شکر یه شهر دیگه درس میخونم که واقعا لطفِ خداست. این دوری باعث شده کمی اعتماد به نفسم رو ترمیم کنم …

دوستان از اصل مطلب غافل نشید، آرایش صورت باعث به گناه افتادن مردان میشه؟


مرتبط :

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) آرایش کردن (۸ مطلب مشابه)