سلام وقتتون بخیر

دوستان شدیدا به کمک ها و راهنمایی هاتون نیاز دارم، چون مشکلم داره کم کم حاد میشه.
من و همسرم یکساله عقد کردیم شوهرم کلی اخلاق خوب داره ولی اینجوری که تو این یکساله فهمیدم به شدت پول پرسته ، یعنی یه پولی میذاره کف دستم مدام میپرسه چیکار کردی پولتو ؟ چرا اونو خریدی ؟ چرا جمع نمیکنی ؟ چرا انقد ولخرجی میکنی ؟ والا من چه مجرد بودم چه الان که ازدواج کردم اهل ولخرجی نبودم و نیستم ولی شوهرم عادت کرده فقط پول جمع کنه و بذاره رو پول اما در مورد ماشنیش موضوع فرق میکنه!!

همسرم راننده اس و عاشق ماشینشه شده تا سه چهار میلیون خرج ماشنیش کرده اما زورش میاد بیشتر از سی تومن به من بده و خدا نکنه من یه روز واسه خودم یه لباس ده دوازده تومنی بخرم خونمو تو شیشه میکنه و انقدر نق میزنه تا اشکمو در میاره .

حتی یه بارم از دهن مامانش در رفت که بهشون انگار گفته بوده من به زهرا پول میدم میره واس خودش جهیزیه میخره!!! انقدر به من برخورد که حد نداشت کلی گریه کردم و کلی دعوا کردیم و بهش حتی گفتم میخوام جدا بشم ازت ولی بعدش که آشتی کردیم بهم گفت بدون من نمیتونه زندگی کنه و حتی اشک ریخت اما من با خودم مگه میشه یکیو دوست داشت ولی انقدر عذابش داد بارها بهش گفتم که این اخلاقشو عوض کنه ولی بلانسبت انگار یاسین تو گوش...... بگذریم!

خلاصه بگم که ما سر این مسئله کلی بحث و دعوا داریم جوری شده که دارم ازش زده میشم و به فکر طلاق افتادم .

اما گفتم اول بیام اینجا کمک بگیرم شاید شما بتونین راهنماییم کنید چه برخوردی باهاش داشته باشم.


مرتبط با خسیس بودن خواستگار:

با خواستگار خسیسم چه کنم؟

سوالات خواستگاری در مورد خسیس بودن و بد دلی خواستگار

نظرتون در مورد خواستگار خسیس چیه؟

سوالات خواستگاری در مورد خساست خواستگار


بیشتر بخوانید :

در دوران عقد چطور از شوهرم بخوام بهم خرجی بده؟

عقد کردم، شوهرم تا زمانی که براش هزینه ای نداشته باشم دوستم داره

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)