سلام.
خوبید دوستان؟ 20 سالمه و خواستگارم 24 سالشونه. یه راهنمایی ازتون میخوام.

من خواستگاری دارم که وقتی به شرایط شون فکر کردم اجازه دادم حضوری بیان. این آقا یکی از فامیل های دورمونه. راستش من میخوام کمکم کنید که تو جلسه ی خواستگاری:

1. چطوری بفهمم ایشون بد دل (بد قلب) هستن یا نه؟

2. آیا اخلاق شون طوری هست که تو خونه به خانوم شون کمک کنن؟

3. خواستگار خسیس را چگونه بشناسیم؟

4. اخلاق شون مرد سالاره یا نه؟

5. نظر خانوم شون براشون مهمه یا نه؟

ممنون میشم اگه با نظراتتون منو راهنمایی کنید.

فقط اینکه ازتون میخوام راهنمایی هاتون طوری باشه که سوالام به ایشون برنخوره و فکر نکنن قصد دارم حرفم رو به زور به کرسی بنشونم بلکه میخوام با آرامش سوال هارو بپرسم که باعث دلخوری نشه و ایشون هم جوابم رو بدند.

ممنونم ازتون.

 

مرتبط با خسیس بودن خواستگار:

با خواستگار خسیسم چه کنم؟

نظرتون در مورد خواستگار خسیس چیه؟

سوالات خواستگاری در مورد خساست خواستگار

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)