سلام دوستان ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

من با یه آقایی به قصد ازدواج آشنا شدیم فعلا چون ایشون درآمد کافی ندارن نمیتونیم عقد کنیم . مشکلم با ایشون سر خساسته! من دختری هستم که با خرید و ... شارژ میشم خیلی دوست دارم ایشون بهم کادو بده گاهی یا حداقل ی بار منو به یه کافی شاپی چیزی دعوت کنه ولی تو این 5 ماه فقط دو بار بهم کادو داده که روی هم 80 تومن هم نمیشه .

یه بار غیر مستقیم بهش گفتم گفت من از این پول ها در حال حاضر ندارم . به نظرتون من مشکل دارم که اینجوریم؟ یا اینکه ایشون کم کاری میکنن؟

خیلی خسته م گاهی وقت ها میگم بیخیالش بشم بخاطر خسیس بودنش. چیکار کنم؟

مرتبط با خسیس بودن خواستگار:

سوالات خواستگاری در مورد خسیس بودن و بد دلی خواستگار

نظرتون در مورد خواستگار خسیس چیه؟

سوالات خواستگاری در مورد خساست خواستگار



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)