با سلام
از اونجایی که این سایت در حال برطرف کردن مشکلات جوانان هست تصمیم گرفتم مشکلم رو بیان کنم میدونم مشکل حادی فعلا نیست ولی از اینکه بعدا حادتر بشه می ترسم
الان تو دوران عقد هستم شوهرم از ابتدای زندگی چه زمانی که مجرد بوده و چه الان دستش تو جیب خودش بوده و هست با وجود اینکه درامد خوبی هم داره ولی همیشه خدا بدهکاری بالا میاره یعنی نمیشه یه ماه 100 تومن تو حسابش باشه اونقدرم ادم ولخرجی نیست .

وقتی بیرون میریم تا الان که هیچی خریدی برام نکرده حتی از لحاظ خوردن . اوایل خیلی برام سخت بود اخه تو خانواده خودم اصلا اینطور نیست و از نظر مالی در حد متوسطیم ولی خب خسیس هم نیستیم کاری به خساست فعلا ندارم هر چند میدونم بعدا برام مشکل سازه ولی الان مشکل عمده ام اینکه از زمانی که عقد کردم دیگه بابام خرجی بهم نمیده و میگه وظیفه شوهرته .

خب حق داره میبینه درامدش خوبه میگه از اون بگیره  اشتباهی هم که کردم این بود که یارانه هامون رو از خانواده ام جدا کردم و الان به حساب شوهرم ریخته میشه هر حرفی بزنم مامانم میگه خب برو یارانه خودت رو بگیر و خرج خودت کن .

یه چند باری به شوهرم گفتم که پول لازم دارم بخدا خیلی برام سخته که بگم بهم پول بده ولی هر بار در کمال تعجب شوهرم شروع میکنه از بدهکاریاش گفتن تا حدی که از حرفی که زدم شرمنده میشم و میگه ندارم شاید باورتون نشه ولی گاهی اوقات پول یه جفت جورابم ندارم که بخرم موندم چکار کنم .

به سمت هر کاری میرم ناامید برمیگردم وقتی هم که به شوهرم میگم از بابات بخواه کمکت کنه میگه نه من تا حالا پول از بابام نگرفتم هیچ وقتم نخواهم گرفت پدرش از نظر مالی هم وضعش خوبه در اون حدم نیست که نشه روش حساب کرد ولی خب چه کنم  تا قبل عقد هم از بدهکاریاش خبر نداشتم وگرنه عمرا قبول می کردم چون تا 4 سال بدهکاره و باید بدهی بده .

موندم چطور فکر زن گرفتن کرده وقتی اینطور بدهکاره و خرجی خودش رو هم نداره بده  به نظرتون چه راهی در پیش بگیرم ؟ چطور ازش بخوام بهم خرجی بده که اینطور هر بار خودم خجالت نکشم وقتی میگه پول ندارم ؟


بیشتر بخوانید :

عقد کردم، شوهرم تا زمانی که براش هزینه ای نداشته باشم دوستم داره

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)