سلام

ممنون از این که برای خوندن پستم وقت میذارین.

من یه خانم متاهلم که  طبق خواسته شوهرم و شرایط زندگیم اشتغال و تحصیلم رو کنار گذاشتم و این روزها خانه دار شدم. اینکه از دوره مجردی دختر خوش خرجی بودم. حالا حتی برای خرید شارژ هم دلم نمیخواد به شوهرم بگم. چرا؟ مگه حق یه زن نیست که مردش خرجیش رو بده در برابر چیزی که براش تامین میکنه ؟ پس این چه حس بدیه که یه زن داره؟

دلم گرفته که دیگه از خودم درآمدی ندارم و مجبورم برای هر خواسته ای به شوهرم بگم. حالا نه خرید دوست دارم و نه هیچ چیز دیگه ای .افسرده شدم. اینم بگم شوهرم مرد دست و دلبازیه ولی من رعایتش رو میکنم و هم دوست ندارم ازش پول بگیرم.

لطفا راهنماییم کنید


بیشتر بخوانید :

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه) مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)