با سلام

یه سوال دارم که فک کنم سوال جدی و مهم دخترها باشه ! سوال من این هست که پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علایم و نشانه هایی داره؟!

اگه پسری تو فضای مجازی ( فیسبوک, تلگرام ...) یکی رو بپسنده دختر چگونه بفهمه که آقا واقعا قصدشون ازدواجه و مثلا دختر بازی و یه مدت دوست بودن نیست؟!

یا پسری قصدش آتو گرفتن و تهدید کردن نیست و اینکه اینگونه پسرها و درخواست خواستگاری شون چقدر معتبره؟ یعنی چقدر اعتماد می کنید و آخر خوبی داره؟


بیشتر بخوانید ...

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

دخترا، پسرا ، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

چند ماهه به یکی از هم کلاسی هام علاقه مند شدم ولی ...

دختر مورد علاقم رو به خاطر بدحجابی می خوام فراموش کنم اما نمی تونم

در مقابل دختر مورد علاقم احساس حقارت می کنم

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

دختر مورد علاقم 5 سال سابقه دوستی داره


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)