سلام

شما خانم ها وقتی به یه پسر علاقه مند میشید ( خصوصا توی دانشگاه ) رفتارها و صحبت هاتون نسبت به اون پسر چه تغییری می کنه؟ دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟ در واقع می خوام بدونم چطوری میشه فهمید که آیا دختری به یه پسر علاقه داره یا نه؟ روی صحبت من با همه خانم ها و به طور خاص تر خانم های محجبه و مذهبیه.

حالا این طور بگیم دخترها جه طور بفهمند که پسری از آنها خوش شان آمده است؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

دختر مورد علاقم 5 سال سابقه دوستی داره

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

در مقابل دختر مورد علاقم احساس حقارت می کنم

دختر مورد علاقم رو به خاطر بدحجابی می خوام فراموش کنم اما نمی تونم

چند ماهه به یکی از هم کلاسی هام علاقه مند شدم ولی ...

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)