سلام

من یه سوال از شما دارم و فکر می کنم برای همه تون پیش اومده. چرا ما بعضی روزها خوشگلیم بعضی روزها هم زشت؟

واقعاً برام سوال شده مگه همون آدم نیستیم، چرا قیافه مون عوض میشه؟ از هر کی هم پرسیدم که آیا این جوری هستند،گفتن آره. بعضی روزها آدم دوست داره برای خودش اسپند دود کنه، بعضی روزها هم دلم می خواد برم غارنشین شم کسی منو نبینه. 

واقعاً چیزه جالبیه اگه تجربه ش رو دارید و می دونید علتش رو بگین لطفاً. 

 

پیشنهاد:

من از عکس گرفتن به شدت فراری ام

برای عکس گرفتن تو آتلیه باید چه ژست هایی بگیرم ؟!

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

تا چند وقت پیش فکر میکردم خیلی خوشگلم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)