با سلام
من ناخواسته به دنیا اومدم. آخرین فرزند خانواده ام. به خاطر این مساله ترجیح میدم ازدواج نکنم و یا اگر هم ازدواج کردم میخوام بچه ای نداشته باشم. دوست ندارم نسلی از من باقی بمونه. سابقه ی خودکشی رو هم دارم. نمیدونم چرا نمی میرم؟
مادرم چند بار بهم گفته ناخواسته بودم. حتی گفته میخواسته من رو سقط کنه ولی پشیمون شده.  به من میگه حالا که بزرگ شدی و گذرنامه هم گرفتی چرا از این مملکت نمیرم؟ با اینکه  و بالای 25 سال سن دارم هیچ علاقه ای به هیچ کس ندارم. سر کار هم نمیرم. آخر به چه امیدی؟  احساس پوچی میکنم. تا حالا یک میلیون بار از خدا مرگم خواستم. هر شب به این امید میخوابم که فردا دیگه بیدار نشم. حتی شده خدا رو به امامان،  به حضرت زهرا قسم بدم که جونم بگیره.
هیچ دوستی ندارم. خونه هیچ کدوم از خواهر برادرام هم نمیرم. اصلا علاقه ای به زندگی،  دوست داشتن و دوست داشته شدن ندارم. زندگی میکنم چون زنده ام. چند بار دیگه هم خواستم خودکشی کنم ولی میترسم از مرگ. از گناهش.
همه خواهر برادرام ازدواج کردن.  میخوام بمیرم که داغم بیفته به دلشون.
ببخشید طولانی شد.
" یک پسر "

مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)