سلام به دوستان سال خوبی داشته باشید

عزیزان ازدواج یک نیاز غریزی است که خدا در وجود همه قرار داده و به نوعی بخشی از زندگی انسانهاست در ایران امروز متاسفانه ازدواج برای مخصوصا دخترا یک معضل بزرگ شده اصلا قصد ندارم بحث تکراری و همیشگی را مرور کنم ولی مشکل اینجاست که به این معضل بزرگ تکراری ازدواج مردم و اطرافیان هم خیلی مقصرن در واقع معضل بزرگ این مردم هستن .

99 درصد مجردا از رفتار بد مردم رنج می برن خب جسته و گریخته در این سایت در بخش های مختلف گفته شد ولی به طور کلی ازتون میخوام از مشکلات مجردی و تجربیات و رفتارهای تلخی که باهاتون شده بنویسید تا افرادی که نمیدانند چرا عده ای از دخترا مجبورن برای ازدواجشان تلاش کنند حتی اگر بهشان انگ ... شدن را بزنن یا دختران جوان عزیزی که موقعیت دارن ولی قدر نمیدانند فکر میکنند حالا چه خبره یا آن دسته از مردمی که با زخم زبون دل میشکنند بدانند که چقدر حقیرند و افرادی هم که نمیدانند در این مملکت ازدواج بخشی از زندگی نیست همه زندگی است با خوندن تجربیات و رنجهای شما بدونن که یک دختر اگر ازدواج نکند در واقع چه بلایی بر سرش میاد.

راستش من خودم روزی فکر میکردم فلانی شوهر ندیده است یا میگفتم چرا فلانی آویزونه حالا مگه مجردی چیز بدیه من چون خودم تقریبا دارم این دوره مزخرف مجردی طولانی رو میگذرونم فهمیدم که چقدر تلخه و آدم مجبوره که نشون بده که آهای مردم من میخوام ازدواج کنم نگید حرف مردم مهم نیست که اصلا درست نیست ما با مردم زندگی می کنیم.

از تجربیات رفتار زننده زخم زبون ها بنویسید و بگید تا بدانند که یک مجرد در ایران از نظر روحی و روانی مجازاتش اعدام است و ازدواج همه چیزه و آش خوشمزه ای است که به شدت ...

ممنونم از همه شما عزیزان


مرتبط:

به نظر شما کیف و حال مجردی بیشتره یا متاهلی؟

تو این وضعیت ازدواج رو انتخاب می کنید یا مجردی؟

چطور در زمان مجردی به آرامش درونی برسیم ؟

همسرم از این که با دوستان دوران مجردیم ارتباط داشته باشم ناراحته

شاید پشیمون بشم که چرا مجردی رو انتخاب کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)