سلام

 این سال ها اگر از کسی بپرسن پسر ها چرا ازدواج نمی کنن همه بدون لحظه ای تفکر می گن به خاطر مشکلات مالی! در حالی که به نظر من مشکل مالی مختص به 80 درصد پسر هاست.

10 درصد دنبال عشق و حال هستن و 10 درصد هم به دلایلی نمی تونن همسر پیدا کنن! هدف من هم از نوشتن این مطلب پرداختن به اون 10 درصد آخر هست که از قضا خودم هم جزوشون هستم. 

شاید برای دختر ها عجیب باشه که بشنون مردی که پول داره. کار داره. خونه و ماشین هم داره، قد و هیکل و ظاهر خوبی هم داره، دلش هم می خواد ازدواج کنه امّا نتونه ازدواج کنه. من خودم مدرک دانشگاهیم ارشد هست. 

کارمند هستم و کار جانبی هم دارم و درآمد امسالم به ماهانه حدود 20 میلیون می رسه. در یکی از مناطق شمال تهران هم خونه دارم و ماشین مناسبی هم دارم. 35 ساله هستم و 3 ساله که به طور جدی تصمیم به ازدواج دارم ولی هنوز موفق نشدم! شاید بگید خب با یکی آشنا شو، تهران به این بزرگی. 

امّا باید بگم من علی رغم اینکه روابط عمومی بسیار بالایی دارم امّا مخ زدن و برقراری رابطه احساسی با یک دختر اصلا در توانم نیست. من تو جلساتی پرزنت می کنم که 20 نفر کارشناس و مدیر سطح بالا توش حاضر هست. با هر نوع دختری که بگید از با حجاب چادری تا بی حجاب برهنه شوخی و بگو بخند دارم. 

امّا اعتماد به نفس اینکه رابطه احساسی برقرار کنم ندارم هر چقدر هم که از اون دختر خوشم بیاد و حتی عاشقش باشم! شاید بگید از طریق سنتی اقدام کن. امّا باید بدونید که مادر و خواهر من هیچ به فکر من نیستن و میگن که خودش بخواد پیدا می کنه، من هم طوری بزرگ نشدم که بتونم برم بگم زن می خوام. 

بارها تلاش کردم امّا نتونستم. شاید بگید به همکاران خانم سر کار بگو بهت دختری مناسب معرفی کنن. امّا باید بدونید سر کار خانم های متاهل فقط میگن تو باید ازدواج کنی و دیر شده  امّا هیچ کدوم هیچ وقت هیچ دختری رو به من معرفی نکردن. این مشکل فکر نکنید فقط مخصوص من هست. هر پسر بالای 30 سالی که اطراف خودتون می بیند که همه شرایط ازدواج رو داره و امّا ازدواج نمی کنه شاید مثل منه و زندگیش طوری شده که علی رغم حضور در اجتماع امّا نمی تونه همسر مناسب پیدا کنه. 

همه اینها به کنار من اگر از طریق آشنایان با دختری هم آشنا بشم حاضر به ورود به رابطه آشنایی در جهت ازدواج نیستم! چون من یک بیماری دارم که کسی ازش خبر نداره و فکر هم نمی کنم دختری حاضر به پذیرشش باشه و برای همین نمی خام در بین اطرافیان خودم کسی مطلع بشه. 

برای همین تنها راهم اینه که از بین غریبه ها اقدام کنم که اگر نپذیرفت آشنایان خودم از بیماریم مطلع نشن. قطعا خیلی از پسرهای مجرد هم از این مشکلات دارن و به خاطر مخفی کردنش از اطرافیان اقدام به مطرح کردن پیشنهاد ازدواج به آشنایان نمی کنن. همه توضیحات بالا نشون میده کشور ایران که این قدر با بحران ازدواج مواجه هست چقدر نیاز به یک سایت همسریابی کارآمد داره. 

خواهشاً نگید به سایت هایی که الآن هست مراجعه کن که سایت هایی مثل تبیان، آدم و حوا و طوبی کارهایی در حد صفر دارن. زمان اون رسیده که کشور دارای یه سایت همسریابی بسیار کارها بشه که تو اون افرادی که می خوان عکس و مشخصات شون رو بذارن، معیار هاشون رو بذارن و هر کس هم که نمی خواد عکس و مشخصاتش رو نزاره و فقط از بین گزینه ها بررسی کنه و هر کی رو که پسندید بهش پیام بده.  

لطفا نگید که از این سایت سو استفاده خواهد شد. مگه الآن شبکه های اجتماعی برای دوست شدن کمه که افراد محتاج باشن که تو سایت همسریابی دوست پیدا کنن؟ اینستاگرام و تلگرام و توئیتر و... مگه وجود ندارن؟ تازه گیرم که 90 درصد خروجی سایت دوست شدن باشه. 

خب این چی رو تو جامعه تغییر میده؟ جامعه ما الآن هم هر کی دنبال دوستی باشه به راحتی جنس مخالفش رو پیدا می کنه ولی اگر همون 10 درصد هم خروجی ازدواج داشته باشه می دونید که چند تا دختر پسر ناامید و سن بالا بالاخره ازدواج می کنن؟ 

می دونید این سایت چند درصد آمار ازدواج و بچه دار شدن رو بالا می بره؟ تازه این بماند که خیلی از اون دوستی ها هم بعد چند سال ممکنه به ازدواج برسه.


بیشتر بخوانید ...

اگه ازدواج از طریق سایت های همسریابی خوب نیست چرا جلوگیری نمی کنن؟

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر

دخترم، در طرح همسان گزینی سایت تبیان ثبت نام کردم

دختری 22 ساله ام که می خوام در سایت های همسریابی ثبت نام کنم

بحث در مورد کسانی که از طریق سایت های همسریابی ازدواج می کنند

ضرورت ایجاد یه سایت همسریابی ایده البحث ی ازدواج می کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)