درخواست و پیشنهاد

((( ایجاد صفحۀ معرفی " وبسایت‌، کانال‌، و شماره‌ تلفن معتبر "، برای مشاوره یا برای همسان گزینیِ ازدواج )))

وبسایت‌ها و کانال‌های معتبری برای مطرح کردن سوالات و دغدغه های روانشناسی، اخلاقی، تحصیلی، سلامتی و غیره وجود دارند. مانند بخش مشاورۀ سایت تبیان؛ tebyan.net

همچنین وبسایت هایی برای پرسش سوالات شرعی، شبهات و غیره. مثل وبسایت بعضی مراجع‌ تقلید مانند آقای مکارم‌ شیرازی، وبسایت آقای حامد شاد، وبسایت اسلا‌م کوئست، و همچنین کانال های مرتبط با مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی. و تلفن و سایت www.09640.ir .

مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی، کانالهای دیگری با موضوعات مشاوره های خانوادگی، روانشناسی و زناشویی و غیره هم دارد.

البته وبسایت سازمان نظام روانشناسی کشور را هم نباید از قلم انداخت. چرا که برای دانستن آدرس و مشخصات مراکز مشاورۀ دارای مجوز، و همچنین اطلاع از تعرفه‌های مشاورۀ روانشناسی بسیار مفید و لازم است.

***
در بحث ازدواج هم حدود 5 سال است که بخش همسان گزینی سایت تبیان، وابسته به موسسه تبیان راه‌اندازی شده و علیرغم گسترش خدمات در شهرهای مختلف، همچنان رایگان است. ( برای استانهای تهران، البرز، همدان، کردستان، مرکزی )

در همین رابطه، کانال وابسته به موسسه راه روشن، دو-سه سالی است که برای همسانگزینیِ رایگان در بین همۀ افراد معتقد ( مانتویی یا چادری، با ریش یا بی‌ریش☺) راه‌اندازی شده است. (فعلا در استانهای تهران، البرز، قم)

و اما پیشنهاد و درخواست بنده این است که مدیر محترم وبلاگ، لینک/بَنر و پست مجزّایی را بصورت واضح و مستقل در ابتدای صفحۀ اول برای قرار دادن اطلاعات این قبیل مراکز و وبسایت ها برای استفادۀ کاربران فعلی و آتی قرار دهند.

در طول زمان، امکان افزودن به این فهرست برای همگان وجود داشته باشد، و البته مسلماً قبل از انتشار، صحت یا نادرستی آنها توسط مدیر محترم وبلاگ بررسی خواهند شد. یک ساختار پیشنهادی میتواند بصورت زیر شکل بگیرد :

*بخش مشاوره شامل :

1-معرفی وبسایتهای رایگان مشاوره های اخلاقی، سلامتی، زناشویی و غیره، مانند تبیان.

2-سایتهای پرسش-پاسخ دینی مانند آندسته از وبسایت های مراجع‌ تقلید که دارای بخش فعال پرسش-پاسخ باشند. و نیز وبسایت اسلام‌کوئست، پرسمان، آستان قدس و نیز وبسایت های مستقل برخی روحانیون (به تشخیص و صلاحدید مدیر محترم وبلاگ). و البته مجموعه کانال های وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی. و همچنین وبسایت 09640 .

*بخش همسانگزینی: شامل لینک همسان گزینی وبسایت تبیان. و نیز کانال "ازدواج متدیّنین راه روشن" (مانتویی یا چادری، با ریش یا بی‌ریش☺)

*معرفی لینک وبسایت سازمان نظام روانشناسی کشور، برای اطلاع از آدرس مراکز مشاورۀ دارای مجوز، و تعرفۀ مشاوره.

با ایجاد این صفحه، کمک بزرگی به مخاطبان خواهد شد. حتما میدانیم که بسیاری از افراد جامعه اساسا از وجود این قبیل وبسایت ها مطلع نیستند. وبسایت هایی که همگی به مراکز و نهادهایی وابسته هستند یا اگر هم خصوصی هستند فعالیت آنها در بخش مشاوره یا همسان گزینی، غیر اقتصادی و رایگان است.

موفق باشید.


بیشتر بخوانید ...

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
صفحات خاص (۲۷ مطلب مشابه)