با سلام و احترام

دختری بالای 30 سال هستم که با پسری مجرد و بالای 40 سال آشنا شدم . اختلاف سنی ما بالای 10 سال هست البته محل اشنایی ما سایت همسریابی بوده  . پسند و صحبت های اولیه شده و حتی این اقا به خانواده خودشون  نحوه ی اشنایی رو گفتن و معتقدا اصلا نمیتونن دروغ بگن اما من با توجه به اینکه در خانواده سنتی بزرگ شدم و قطعا میدونم خانواده من این روش اشنایی رو نمیپذیرن نمیدونم چکار میتونم بکنم .

چرا که میدونم  اطلاع از نحوه اشنایی صرفا پسر میتونه عواقب بدی داشته باشه و نگرانی من هم همین هست  و به قدری سر این موضوع استرس و اضطراب دارم که اصلا نمیتونیم به مقوله شناخت بپردازم و حتی ایشون تمایل به دیدار دیگری دارن ( دیدار ما در مکان عمومی هست ) اما من معتقدم ادامه اشنایی باید با اطلاع خانواده من باشه  .

خودشون خیلی تمایل دارن و حتی راهکار به من دادن برای گفتن موضوع اما من اشنایی در سایت رو به دلیل نوع فرهنگ خانوادگی نمیتونم مطرح کنم تمنا دارم راهنمایی بفرمایید که من با وجود این مشکل به ارتباط ادامه بدم یا خیر .


بیشتر بخوانید ...

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)