سلام

من خواستم بدونم چرا میگن ازدواج اینترنتی خوب نیست، اگه خوب نیست چرا جلوش رو نمیگیرن؟، میخواین بگین نمیتونن؟! باورم نمیشه! 

واسه خریدن عضویت، باید به حساب شون پول بفرستی یا طرف شماره موبایلش هست، اگه میگن غیر قانونیه چرا دارن کار میکنن؟!، خودم چند وقت عضویت داشتم راستش همه جور آدم توش پیدا میشه، هم آدم خوب هم آدم بد، یه خرده سرد شدم.

اینه که میگن آخر و عاقبت این جور ازدواج ها طلاقه!، یعنی این همه الان طلاق زیاد شده، خیانت زیاد شده، این ها همه شون اینترنتی ازدواج کردن؟ چه ربطی داره خب؟!

طرف چند سال یه آدم رو میشناسه یا گاهی اوقات فامیل یا آشنا هستن، بعد از چند سال میبینی که از هم طلاق میگیرن یا یکی شون خیانت میکنه، فکر کنم این ها همه ش به شانس و سرنوشت آدم ها بستگی داره، اگه آدم تو همین ازدواج اینترنتی هم اصولی پیش بره موفق میشه، اینطور نیست؟

بیشتر بخوانید ...

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)