سلام 

من دختری ۲۲ ساله هستم ، یه سوالی در خصوص ازدواج از طریق سایت های همسریابی داشتم .

کسانی که به این طریق ازدواج کردن یا تجربه ای در این خصوص داشتن لطفا راهنمایی کنین ، البته من خواستگارای خوبی از فامیل دارم اما به دلیل مشکلات و بیماری های ژنتیکی نمیتونم قبول کنم اما غریبه اصلا یه خواستگار نداشتم ، برای همین خواستم که از این طریق  اقدام کنم . 

حالا سوال من از شما اینه که؛

۱- ازدواج به این طریق درسته یا نه ؟ 

۲- من تا حالا به خاطر گناه ارتباط با جنس مخالف هرگز همچین ارتباطی نداشتم ، اما خوب به این طریق حداکثر یه ماهی باید یه ارتباط تلفنی داشته باشم، حالا من موندم سر این قضیه برم تو این راه یا نه ؟


بیشتر بخوانید ...

اگه ازدواج از طریق سایت های همسریابی خوب نیست چرا جلوگیری نمی کنن؟

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر

دخترم، در طرح همسان گزینی سایت تبیان ثبت نام کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)