سلام 

اول از همه خواهش میکنم کسانی که ورزش رزمی کار کردن جواب بدن . من یه پسر نازک نارنجی هستم که بدنم هم ظریف هست و همیشه تو کوچه و خیابون بهم زور گفتن و من هیچی نگفتم .

من الان کنکور دارم و دارم میخونم و میخوام سه ما تابستون یه ورزش رزمی یا دفاع شخصی برم تا بتونم از خودم دفاع کنم و میخوام همراه با ورزش رزمی بدنسازی هم برم .

من شنیدم اونایی که ورزش رزمی کار میکنن تو درگیری های خیابونی نمیتونن از پس خودشون بر بیان .

و من میخواستم بگید چه ورزش رزمی و یا دفاع شخصی برم که بتونم تو سه ماه یه جواب بگیرم تا از خودم دفاع کنم .

خواهشا نگید دعوای خیابونی بده و از این حرفا چون من همیشه تو همه چیز کوتاه میام ولی بعضی وقتا دیگه مجبوری و من نه اعتماد بنفسشو دارم و نه زور و نه تکنیکی . خواهشا راهنماییم کنید .

ممنون میشم اگه کسانی که اطلاع دارن و خودشون ورزش رو کار کردن جواب بدن


بیشتر بخوانید ...

معرفی رشته رزمی کاربردی برای دفاع از خود

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره ؟ ایروبیک ، زومبا یا رزمی ؟

بوکس، کیک بوکسینگ،موی تای یا کیوکوشین ؟

پیشنهاد ورزش برای افزایش توان بدنی یک دختر

ورزش غیر توپی برای تناسب اندام خانم ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)