سلام بر همگی
یه چند وقته هی پسرا میان میگن چرا دخترا تنبلن نمیرن باشگاه هر چند از این عقاید عهد تیر کمون که میگین تناسب اندام داشته باشین واسه شوهر خیلی بدم میاد بابا مگه دختر مردم خودش دل نداره واسه خودشو سلامتیش به فکر تناسب اندام باشه . ولی از دلیلشون صرف نظر کنیم ورزش خوبه و البته برای سلامتی لازم شمام به فکر باشین . اصلا بگذریم الآن این مساله من نیس .
من خودم باشگاه میرم ولی ورزشی که میرم توش توپ داره این دخترای ناشیم این توپو هر جا میزنن، نشونه گیریا که دیگه تعطیل، تو بازی دونفره هم باید بری باشگاه بغلی توپو بیاری، توپ بخوره رو دماغم آفساید بشه دیگه باید فکر عمل باشم .
این همه گفتم که از دوستان خواهش کنم بر اساس تجربه شخصی یا اطرافیان یه ورزش مناسب برای تناسب اندام خانم ها معرفی کنن که البته توش توپ نداشته باشه .
تو نت یه چیزایی سرچ کردم ولی باز بین این هم ورزش نفهمیدم کدوم بهتره گفتم از تجربه شما استفاده کنم .
لطفا خانما اگه تو fit ness و ایروبیک تجربه دارن مفصل تر راهنمایی کنن اگه باشگاه تو تهران میشناسین که fit ness داره معرفی کنین چون وسایلشو بخرم عمرا تو خونه رو برنامه ورزش کنم
خواهشا کنار اسم ورزش یه کم از فوایدش روی قسمت های مختلف بدن هم بگید
پیشاپیش ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)