سلام
دختری هستم که ان شاء الله  قصد دارم بعد از ماه رمضان کلاس ورزش برم. اما نمی دانم چه ورزشی را انتخاب کنم. هدفم هم حفظ تناسب اندام و مهمتر نشاط است چون کمی احساس افسردگی می کنم. من مذهبی هستم و نمی دانم آیا ورزش های ایروبیک و زومبا در باشگاه مناسب من هستند؟
البته در منزل با سی دی آموزشی امیر اصالت ایروبیک کار کرده ام و خوب بوده به نظر من .آهنگهایش هم مناسب بوده. و نمیشه گفت رقص آور. اما می خواهم باشگاه بروم. حالا به نظر شما ایروبیک بهتره یا زومبا... من تجربه زومبا تا حالا نداشتم.اگر ممکنه کسی تجربه کرده بهم بگه. و بگه هر کدوم چه مزایا و معایبی دارند.و کدوم بیشتر شادی آوره؟

همین طور لطفا اگر ورزش دیگری نیز مناسبم می دانید به من بگویید. و اینکه آیا پیلاتس هم برای نشاط خوب است؟ و اینکه آیا میشه همزمان پیلاتس و ایروبیک را با هم رفت؟
اگر کسی تجربه ای درمورد ورزش های رزمی هم داره به من بگه. آیا ورزش رزمی را برای یک دختر مناسب می دانید؟ آیا اوایلش خیلی سخته؟ آیا این ورزش به روحیه کمک می کند؟ تجربه شما چیست؟
سوالاتم را هم می تونید بدون در نظر گرفتن مذهبی بودن  هم جواب بدید.  هم با در نظر گرفتنش که آیا ممکنه اشکالی داشته باشد.
پس خلاصه سوالت من شد:
1. ایروبیک و پیلاتس 2. زومبا 3.ورزش رزمی 4. از نظر موسیقی ورزش و مذهب  5.تجربیات شما راجع به ورزش و اینکه کدوم ورزش براتون خیلی مفرح بوده چیست؟
متشکرم.


مرتبط:

می خوام یه مدت بدنسازی کار کنم بعدش برم زومبا

دخترم، میخوام برای 12 کیلو افزایش وزن بدنسازی برم

آیا بدنسازی، بدن خانم ها رو از لطافت میندازه ؟

دخترم ولی به بدنسازی علاقه دارم

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟


بیشتر بخوانید ...

معرفی رشته رزمی کاربردی برای دفاع از خود

کدوم رشته رزمی برم که طی سه ماه به نتیجه برسم ؟

بوکس، کیک بوکسینگ،موی تای یا کیوکوشین ؟

پیشنهاد ورزش برای افزایش توان بدنی یک دختر

ورزش غیر توپی برای تناسب اندام خانم ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)