سلام دوستان

دختری 23 ساله ام . چند سالی هست بدنسازی کار میکنم . اندامم تقریبا ورزشکاری و خوب شده . فقط به خاطر تمرین زیاد دستم یه خورده قسمت بازو ماهیچه ای شده و ناحیه شکمم هم که تخت شده داره حالت ورزشکاری میگیره . دوستم میگه اینطوری لطافت زنونگیت از بین میره و واسه ی یه دختر خوب نیست .
البته اندامم کاملا دخترونه هست و اینطوری نیست هیکلی و ورزشکاری باشم نه . فقط به تازگی حس کردم بازوم و ناحیه شکم اینطوری شده .
حرفای دوستم یه خورده باعث تردیم شد . خواستم بپرسم از پسرای سایت واقعا اینطوریه ؟ یعنی اگه اندام زن ظریف منتهی یه خورده ورزشکاری از اون نظرای بالا باشه بدشون میاد ؟ من تا الان برعکس این موضوع فکر میکردم اما دوستم خیلی مصمم بود رو حرفش .
خواستم بدونم . ممنون.


مرتبط:

دخترم، میخوام برای 12 کیلو افزایش وزن بدنسازی برم

دخترم ولی به بدنسازی علاقه دارم

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)