سلام 

من دختری 20 ساله با قد 160 وزن 50 هستم، درباره رشته های ورزشی سوال داشتم که چون فعلا به مربی دسترسی ندارم، خواستم از راهنمایی شما دوستان عزیز استفاده کنم.

تصمیم گرفتم تابستون برم باشگاه، ولی خیلی سردرگمم که چه رشته ای رو برم که هم ظرافت دخترونم حفظ بشه هم بدنم رو فرم بیاد، هم یه خورده چاق بشم. میخوام اول برم بدنسازی که بدنم رو فرم بیاد و یه کم هم وزنم رو بالا ببرم بعد برم زومبا. به نظرتون من اگه بدنسازی رو ول کنم بعد یه مدت برم زومبا اون اندامی رو که به دست آوردم از دست میدم ؟

با این بدن خشکی که من دارم برم زومبا میتونم کار کنم یا سخته میشه برام؟

از همه کسایی که جواب میدن ممنون


مرتبط:

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره، ایروبیک، زومبا یا رزمی؟

دخترم، میخوام برای 12 کیلو افزایش وزن بدنسازی برم

آیا بدنسازی، بدن خانم ها رو از لطافت میندازه ؟

دخترم ولی به بدنسازی علاقه دارم

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

در مورد روش های مختلف چاق شدن:

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

چاق شدن با پودر جنسینگ

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)