سلام

سریع میرم سر اصل اصل مطب . من 20 سالمه و دو هفته که با نامزدم که 19 ساله هست عقد کردیم .
خوب شب اول عقد که خونه شون موندم که به خاطر فضای سنگینی که بود پیش هم نخوابیدیم هفته بعد هم که رفتم خونه شون و پیش هم خوابیدیم روم نشد حتی ببوسمش اما فردا صبحش یه حرفی بهمم زد که برق گرفتم، نامزدم بهم گفت دیشب خیلی از پاکیت خوشم اومد! تو همسن و سال های خودت خیلی پسر پاک و خوبی هستی!

آقا من یه بچه مذهبی هستم همین جوری هم خجالت می کشم، ارتباط رو باهاش شروع کنم حالا هم که با این حرفش کلا خلع سلاحم کرد . یعنی من برای اثبات پاکیم باید تا شب عروسی فقط مثل یک بچه خوب کنارش بخوابم ؟

به نظرتون منظورش از این حرف چی بود من که فکر می کنم غیر مستقیم داره بهم میگه همه چی تا شب عروسی تعطیل ؟! منو داره با این حرف تو یه رودربایستی مسخره میندازه یا اصلا منظوری نداره لطفا کمکم کنید چون اگر منظور را درست فهمیده باشم ممکنه با اولین بوسه کل رابطه مون بریزه بهم و ....

آخه این دیگه چه حرفی بود که زد ؟ لطفا حرفش رو برام تحلیل کنید تا تکلیفم رو بدونم، الان خیلی گیجم، احساس بدبختی می کنم با هزار تا بدبختی زن گرفتیم به خاطر تحصیلم هم فقط آخر هفته ها مجبورم برم خونه آن هم که بر گشته بهم میگه خیلی پاکی چون به زنت دست هم نزدی، این دیگه چه جورشه، میترسم اگر اقدامی کنم فکر بد کنه لطفا کمک !!!

راستی یادم رفت بگم هم من و هم ایشون خیلی مذهبی و اهل کار فرهنگی و از این جور مسائل هستیم، با توجه به این روحیات لطفا راهنمایی کنین که من چه طوری باهاش برخورد کنم که 3 نشه؟!


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)