می خوام با یه پسر 30 ساله ارتباط داشته باشم، به خانوادم بگم ؟

ایرادات تقسیم کارهای زندگی به طور مساوی بین زن و مرد چیه ؟

اشکالی داره که برای فرار از تنهایی با یه دختری دوست بشم ؟

به نظر شما چرا بازم بهم جواب منفی داد ؟

دیگران با سوء استفاده از نقطه ضعفم منو تو منگنه میذارن

اگه شوهر کردیم چه رفتاری با همسرمون انجام بدیم ؟

نظر پدر علم ژنتیک ایران در مورد ازدواج فامیلی

بارداری یا ادامه تحصیل ، کدوم مقدم تره ؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

خانم های مذهبی چه زمان هایی برای شوهرشون آرایش میکنند ؟

برنامه ریزی برای زنان خانه دار

قبول کردم خودم هووم رو انتخاب کنم ؟

عاشق یکی از دانشجویانم شده ام

شوهرم رابطه اجتماعیش خیلی خوب نیستش

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)