با سلام

پسری هستم،دانشجو. تلاش میکنم سالم زندگی کنم و اهل دوست دختر  نیستم و حتی تا ضرورت پیش نیاد با دختری صحبت هم نمیکنم.

بسیار بسیار معذرت میخوام به خاطر حرفایی که در ادامه میزنم، ولی خب بالاخره لازمه راهنمایی بگیرم.

درباره خواب هایی که منجر به احتلام میشه،سوال دارم و در جستجو هم چیزی پیدا نکردم. من معمولا در خواب هایی که منجر به احتلام میشه، میبینم که با یه همجنس .... دارم و بعدشم محتلم میشم.

تا به حال به جز یکی دو بار خواب غیر همجنس ندیدم، اون یکی دوباری هم دیدم،فقط دیدم یه دختری داره از دور منو نگاه میکنه و بعدش در اثر همین نگاه به احتلام رسیدم، یعنی هیچ لمس و .... مطلقا وجود نداشت.

حالا میخوام ببینم آیا این غیر عادیه و لازمه من به روان شناس مراجعه کنم؟ آیا بین آقایون و پسران در این وبلاگ کسی هست که مثل من باشه؟! 

با تشکر و با عرض معذرت مجدد به خاطر این سوال...


مرتبط :

آیا به همجنس خودتون نگاه بد می کنید ؟

عشق و عاشقی در بین همجنسان

دیدن همجنس برام جذابه

مطمئنم همجنس باز نیستم ولی به خاطر بازیهای بچگی از آبروم میترسم

موقع بغل کردن یکی از دوستانم حس عجیبی دارم، من همجنس بازم ؟!


پیشنهاد :

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

چرا مثل سابق محتلم نمیشم ؟

محتلم نشدن در 18 سالگی بدون انجام خودارضایی

تجربیات شما در مورد دعای محتلم نشدن

روش شستن آثار به جا مانده از احتلام

در هر بار احتلام چقدر منی خارج میشه ؟

احتلام در خواب چیه ؟

دو سوال خاص در مورد احتلام

احتلام در خانم ها

چند سوال در مورد احتلام آقایان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)