سلام

راستش من در بین دوستانم در سنین مثلا 17-18 تا تقریبا 25 سال با مسئله‌ای رو به رو شدم که زیاد جالب نیست. میشه اسمش رو گذاشت -عشق و عاشقی در بین همجنسان- که با نوعی کشش‌های جنسی همراهه. 

مثلا عده‌ای عاشق پسر خوشگلا میشن. البته هستند آدمای مریضی که از همان ابتدا قصد سوء استفاده از پسرهای خوشگل و خوش قیافه رو دارن ولی بعضی این نیت رو از اول ندارن ولی چون از قیافه‌ی طرف خوشش میاد باهاش دوست صمیمی میشه و کم کم بهش وابسته میشه، بعد از اون کار به جاهایی باریک کشیده میشه و درخواست‌های ناروا مطرح میکنن؛ چون قوای جنسی شون تحریک شده. اینجا همون قول معصوم صدق میکنه که «چه بسا که پسر امرد (بی‌ریش) فسادش بیشتر از دختر باشه» (نقل به مضمون).

متاسفانه خودم هم این قضیه رو دو طرفه تجربه کرده ام که هم خودم جذب بعضی دوستان شده ام و تا حد تحریک پیش رفته ام و هم بودن بعضی از دوستان دیگرم که بهم ابراز علاقه کرده ان و خیلی شدید بهم وابسته شده بودن!

جالب اینجاست که در این بین فرد محبوب وقتی با ابراز علاقه‌ی طرفش مواجه میشه، به شدت ازش دوری میکنه و به نوعی احساس تنفر نسبت به او بهش دست میده! از طرفی دیگه حسادت‌های عجیب و غریبی بر سر فرد مورد نظر در بین رقیبان به وجود میاد!

با توجه به مطلب فوق، چند سؤال میشه مطرح کرد:

1 - آیا همه‌ی نوجوون ها و جوون ها این جورین و جذب دوستان خوش قیافه میشن یا فقط کسانی در خانواده دچار کمبود محبت شدن ؟

2 - نظر دوستان چیه؟ آیا شما هم با این مسئله برخورد داشته اید؟

3 - در بین دختران هم این مسئله هست یا نه؟


مرتبط :

آیا به همجنس خودتون نگاه بد می کنید ؟

دیدن همجنس برام جذابه

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

مطمئنم همجنس باز نیستم ولی به خاطر بازیهای بچگی از آبروم میترسم

موقع بغل کردن یکی از دوستانم حس عجیبی دارم، من همجنس بازم ؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)