سلام

من یه دختر 17 ساله ام . راستش موضوعی تو ذهنم وجود داره که خیلی وقته ذهن من و به خودش درگیر کرده و باعث شده به شدت از خودم بدم بیاد!

وقتی حدود 10 11 سالم بود برای اولین بار صحنه هایی از ماهواره و... دیدم. البته نه صحنه های روابط جنسی. چیزایی در حد بوسه و...! اون زمان که بچه بودم فکر میکردم اینا همه یه جور بازی و نقشه که تو فیلماست!! یا مثلا فقط خارجیا از این مدل رفتارا دارن!!

چون فکر میکردم این یه بازیه چند بار با خواهر کوچیک ترم از این بازیا کردم!! به خدا الان که اینارو مینویسم خیلی حالم بده و خجالت میکشم!! خواهرم اختلاف سنیش باهام کمه و اونم فکر میکرد این یه بازیه!!

این جریان گه گاهی بود تا من 13 سالم شد! تا اون زمان یه زمزمه هایی تو مدرسه درباره روابط جنسی شنیده بودم ولی بازم نه به اون صورت! حتی یه بار که به مامانم در این باره گفتم گفت که الان وقتش نیست بدونی و بزرگ تر که شدی میفهمی!

ولی بازم من متوجه این نبودم که اون کاری که اسمش بازیه میتونه یه چیزی به اسم همجنس بازی باشه!!! البته اینم بگم نه بوسه ای بود و نه حتی این که لباسمونو در بیاریم!! فقط در حد نوازش. اونم نه نقاط حساس... مثلا صورت و پهلو و بازو...بود. 

حتی یه بار که 13 ساله بودم با یکی از دخترای فامیلمون که یه سال ازم بزرگ تر بود هم این بازیو کردیم. جفتمون نمیدونستیم که این کار یه کار بده و به چشم بازی نگاهش می کردیم!! بعد هم یهویی خودم از این حالت بدم اومد و اون بازی رو تموم کردیم. بعد از این که بزرگ تر شدم تازه فهمیدم چیزی به اسم رابطه جنسی وجود داره و فقط واسه تو فیلما نیست!! و حتی بعد تر ها فهمیدم همجنس بازی وجود داره و... !

از اون زمان تا حالا یه لحظه هم این موضوع ذهنم و رها نکرده!! من نه تمایلی به دخترا دارم و نه چیزی که حداقل به خودم ثابت کنه همجنس بازم !!! حتی الان که خواهرم بزرگ تر شده و اونم یه چیزایی میدونه از دست من ناراحت نیست خودش میفهمه که من هم مثل اون بچه بودم و نمیدونستم!!

ولی چیزی که آزارم میده اون دختر فامیلمونه که همش این نگرانی رو دارم که نکنه یه روزی این موضوع رو به کسی بگه و یا حتی گفته باشه و آبروی من بره؟! من بعد از این که فهمیدم معنی کارم میتونه همچین چیزی باشه واقعا از خودم متنفر شدم!! همش احساس میکنم خیلی آدم چندشی هستم!!! حالم از خودم به هم میخوره و حس میکنم گناهکارترین آدم روی زمینم!! حتی کسی که با نامحرم رابطه داشته!!!

ولی خدا شاهده که من نمیدونستم و بعدا که فهمیدم دیگه اون کارو تکرار نکردم و توبه کردم. ولی ترسم از ریختن آبرومه!! به نظرتون من خیلی آدم کثیفی هستم؟؟ به نظرتون اگه یه روزی این موضوع رو اون دختر به کسی بگه من باید چی کار کنم؟؟

خواهش میکنم نظرتون و بهم بگین!! من از خودم مطمئنم که الان آدم گناهکاری نیستم تنها چیزی که آزارم میده ترس از آبرومه و این که فکر بدی دربارم بشه!

ممنون میشم اگه کمکم کنید!


مرتبط :

آیا به همجنس خودتون نگاه بد می کنید ؟

عشق و عاشقی در بین همجنسان

دیدن همجنس برام جذابه

اغلب خواب همجنسم رو می بینم و محتلم میشم

موقع بغل کردن یکی از دوستانم حس عجیبی دارم، من همجنس بازم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)