سلام
من یه پسر مجردم تقریبا هم در سن ازدواجم ! من میگم چرا دخترا رو اندامشون اینقدر وسواس دارن و حساسن واقعا وضع بدنشون انقدر خرابه که تو چند تا پست مثلا خانوما میگفتن بخاطر انداممون ازدواج نمیکنیم و مثلا سایز سینه مون کوچیکه یا بزرگه یا ترک های پوستی زیادی دارن و خیلی چیزای دیگه که واقعیتا خیلیاشم متوجه نشدم!!
راستش من تا حالا زیاد به فکر اندام خانوما واسه ازدواج نبودم و حتی تصور چندانی هم از اندامشون ندارم خوب ندیدم که،  ولی الان با این پستا بخصوص صحبتای آقای نجفی تو ی پست ، احساس کردم حتما وضع بدن دخترا داغون است که حتی باعث طلاق میشه!!
حالا من دو سوال دارم
۱ - وضع بدن خانوما خیلی خرابه یا مردا بقولی نمک نشناسن که این موضوع باعث طلاق میشه؟
۲ - من گفتم زیاد از اندام خانوما تصور و در طولش انتظاری ندارم ولی همیشه فک میکردم بدنشون هم مثل چهرشون ظرافت زیادی داشته باشه ولی انگار اینطور نیس ؟ تازگیا خیلی میترسم که ممکنه من بعد ازدواج از بدن خانومم ناراضی شم و اتفاقاتی بیفته؟ یعنی بخاطر این موضوع خدادادی ممکنه کار آدم ب طلاق بکشه!!!! تا قبل اینکه با این وب آشنا شم فکرشم نمیکردم !!! با این حرفای خانوما و کارای آقایون خیلی به شک افتادم!!

یعنی من تا حالا میگفتم اونایی که به اندام خانوما توجه میکنن واسه ازدواج خیلی بچه اند ولی انگار ما تا حالا بچه بودیم و آقایون آینده نگر!!

"eror"


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)