سلام
با مردی ازدواج کردم که بسیار معتقد هست بطوری که به نظرم حتی تاثیر منفی هم گذاشته بر زندگی ما. مثلا یکبار به من میگفت 10 بار سوره یاسین را ختم کنیم یا 10 بار سوره واقعه برای یافتن شغل بهتر و من حتی موافقت کردم.
ما حالا در عقد شرعی و رسمی هستیم. با این وجود روابط ما بعد از ازدواج در حد بوسه بوده . بطوری که در همون لحظه ها هم طوری به من نگاه میکنه که انگار متنفره و یا بهش میگم چه حسی داری و میگه هیچی.
از طرفی هم من بسیار گرم مزاج هستم و وقتی این رفتارش رو می بینم بسیار دلسرد میشم و با خودم میگم حتما دوستم نداره.
چون دقیقا وقتی می بینم برادرش رو می بوسه و قربون صدقه اش میره و وقتی باهاش حرف میزنم خیلی راحت نیست باهام احساس خیلی بدی بهم دست میده.
از طرفی هم چون بخاطر ماجرای خیانت همسر برادرم و ماجراهای دادگاه، خاطرات خیلی تلخی دارم نمیخوام به سرنوشت اش دچار بشم.
واقعا احساس ناراحتی شدیدی دارم و توی دلم همش میگم کاش ازدواج نمیکردم. همش دلهره دارم نکنه وقتی رسما زیر یه سقف بریم باز هم دلسردی پیشه کنه
اگه تونستین راهنمایی کنین

مرتبط:

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

چرا بعضی از خانم های متاهل به ما میگن ازدواج نکن !

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعدا پشیمون بشم که چرا باهاش ازدواج کردم ؟

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم

نگرانیم اینه که بعد از ازدواج یهو الکی پشیمون شم

2 سال پیش ازدواج کردم که کاش نمیکردم

از خودم میپرسم چی دیدم تو شوهرم که بله رو گفتم؟

دلایل نارضایتی متاهلان از زندگی زناشویی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)