سلام خدمت حاضرین من مشکلی دارم که نمیتونم حلش کنم
من الان هم از لحاظ جنسی و هم از لحاظ روحی احساس نیاز به ازدواج میکنم خانواده ام هم اجازه دادن و منتظرن من دختریو نشون کنم و قول مساعدت مالیو هم دادن من از هیچ لحاظ ترسی ندارم به جز یه ترس درباره ی خودم
با توجه به اینکه در گذشته من اجناسیو میخریدم و خیلی زود از خریدشون پشیمون میشدم و باز عوض میکردم الان ترسی بر من غالب شده که در مورد ازدواج اگه این حسو پیدا کنم چیکار کنم با توجه به اینکه این اموال نهایت چند سال با من هستن و بعد راحت میشه عوضشون کرد ولی زن نه و صحبت ورود یه آدم به زندگیه من و ادامه ی زندگیم با اونه  اون دختر هم زندگیشو از سره راه نیاورده من با این حسم چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)