سلام
من قول داده بودم تا پایان تیر ماه دوباره یه پست مث ختم صلوات بذارم.
خواهشا افرادی که نمیخوان تو ختم شرکت کنن ولی دوس دارن که بچه ها برای ازدواجشون دعا کنن حتما اینو بگن تا اونارو از بقیه جدا کنیم.
چند نفر از دوستان پیشنهادایی دادن من با کمک پیشنهاد اونا یه مدل جدید انتخاب کردم البته همچنان ختم مون چهل روزه ست

پیشنهاد من اینه:
این دفعه بچه ها رو گروه گروه کنیم ====> گروه های 10 نفره(چون هر روز ممکنه چند نفر جدید بهمون اضافه بشن و هم خودشون درگیر نام نویسیشون باشن هم بقیه ولی اینجوری نظم ختممون بهم نمیریزه و افراد جدید راحت یه گروه با هم تشکیل میدن و بقیه درگیری ذهنی بابت افراد جدید ندارن)
فرستادن تعداد 14000 صلوات رو هر گروه تقبل میکنه و به این صورت ختم رو انجام میدن:
این 14000 صلوات رو باید طی 40 روز بفرستن یعنی تعداد صلواتی که کل اعضا روزانه میفرستن میشه: روزی 350 صلوات که تا پایان چهل روز مجموعش میشه همون 14000 که از اول قرار بود همه 40 با هم بفرستن.
این 350 صلوات بین اعضای گروه تقسیم میشه و میشه روزانه نفری 35 صلوات

خلاصه ش اینه که: شما به طور ثابت هر روز 35 تا صلوات میفرستین.

من پیشنهادم اینه که 10 تا از این 35 صلوات رو به اعضای گروه خودتون اختصاص بدید و اونارو دونه دونه نام ببرید(مث ختم صلوات قبلی) و 25 صلوات باقی رو به نیت بقیه ی افرادی که قصد ازدواج دارن و به نیت بچه های این ختم صلوات بفرستید که در اصل برای همه دعا کرده باشین و کسی بی بهره نمونه


روزی 350 صلوات که تا پایان چهل روز مجموعش میشه همون 14000 که از اول قرار بود همه ی 40نفر با هم بفرستن.تمام صحبتام پیشنهاد بود اگر کسی موافقه اعلام کنه اگر نه پیشنهادشو بگه
منتظرتون هستم
التماس دعا


بیشتر بخوانید ...

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی

معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)