سلام

سوالی دارم ممنون میشم همفکری کنید.
دختری هستم قد کوتاه و بی بی فیس. قد 150 و صورتم به بیست و خرده ای ساله میخوره. سی و دو سال دارم و حدود ده سال هست که شاغل یک ارگان دولتی هستم. فوق لیسانس یک رشته مهندسی و  علاقه مند به درس.

علیرغم انکه برخلاف محل زندگیمان که در بالای شهر ساکن هستیم ساده و کم توقع هستم متاسفانه تابحال نتونستم ازدواج کنم یا اکثرا بدلیل قد کوتاهم پسند نشده ام یا افرادی مرا میپسندند که بسیار از لحاظ تحصیلی و فرهنگ از من پایینتر هستند.

یا اینکه بدلیل محجبه بودن من و اینکه بهیچ وجه بیرون آرایش نمیکنم با خیلی از خانواده ها تناسب نداشته ام.

حالا مانده ام چه کنم. آیا با کسی که چند درجه از خودم پایین تر هست مجبورم ازدواج کنم؟ آیا شانسی ندارم که آدم مومن و تحصیل کرده و از لحاظ فرهنگی هم سطح سراغم بیاید؟  سپاس فراوان


بیشتر بخوانید ...

27 ساله شدم، دلم می خواد یک مرد کنارم باشه

در 53 سالگی هنوز مجردی رو تجربه می کنم

صفحه گفتگوی گوهران کشف نشده

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

همیشه درس برام مهمتر از ازدواج بود ولی ...

شاید تقدیرم این بوده که مهر خواستگارام به دلم نشینه

دختری 37 ساله و مجردم، نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟


مرتبط:

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)