با سلام

یک پست هست که هر چند وقت یکبار در سایت مطرح میشه که خانومی مذهبی گله میکنه که چرا پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمی رن و می رن سراغ دخترهای آرایش کرده و امروزی ( البته با کلی ناسزا به این دوستان ). من هم به عنوان یه پسر کاملا مذهبی که دغدغه یافتن همسر مناسب داره میخواستم نظرم رو درباره بخش بزرگی از این دختران کاملا مذهبی بگم ( طبعا شامل همه نمیشه و شخصیت ها متفاوته ):

1-    این دسته از خانم ها عفت و پاکدامنی رو معادل یک سری رفتارهای عصبی و آنرمال مثل بدخلقی و ترش رویی، خجالتی بودن شدید و به در و دیوار نگاه کردن موقع صحبت و ... غیره می دونن و انقدر رفتار عجیبی دارن که آدم به خودش شک می کنه شاید من رفتار زننده ای کردم که این خانم دارن این شکل رفتار می کنن.


2-    این خانم ها حجاب رو معادل یک چادر رنگ و رو رفته، مقنعه تیره ، کتونی پسرونه، صورت بی رمق و سبیل های پر و ابروهایی پیوسته می دونن، مثلا یه خانم 25 ساله به داشتن ابروهایی مثل فیدل کاسترو یا دماغ مهران رجبی افتخار هم میکنه و میگه صورتم دست نخوردست! ( آخه چرا چادرتون رو با دهان نگه می دارین ؟ این یکی واقعا درد آوره!!)

3-    (این خیلی مهمه) این خانم ها به دلیل بزرگ شدن در خانواده هایی کاملا مذهبی از سنین پایین، یاد گرفتن که یک سری گرگ مذکر هستن در اجتماع که با لباس آدم ظاهر میشن و باید ازشان دوری کرد، یا انقدر تاکید روی راه رفتن و حجاب و رابطه و بقیه مسایل صورت گرفته که فرد مورد نظر مطلقا هیچ زنانگی و طراوت و شیطنت دخترانه و رفتار و گفتار دخترانه ای ندارد و یک جور فوبیای گناه نکردن در وجودش شکل گرفته.

4-    لطفا نگین که حالت ما در بیرون و داخل خانه کاملا متفاوته( البته بعضی مواقع هست) که خیلی مواقع نیست ، یعنی تبدیل اکبر قصاب به سیندرلا با ورود به خانه ، حداقل برای ما پسرها خیلی باورپذیر نیست با توجه به مواردی که دور و بره خودمون می بینیم.

5-    چرا یه پسر باید بقیه عمرشو با یک خانم که خیلی بهش احساس جنس مخالف نداره زندگی کنه صرفا به دلیل اینکه این خانم پاکدامنه و با کسی رابطه نداره؟ آیا خود شما خانم ها حاضرید با یه مرد که اخلاق و رفتار دخترانه داره ولی بسیار آدم دلپاک و خوبیه یک عمر زندگی کنید؟

6-    اگر بخوام در یک جمله بگم این دسته از خانم ها مثل یک گل مصنوعی هستند که هر چه قدر هم که زیبا باشن هیچ وقت بو و رایحه یک گل طبیعی رو ندارن. یعنی خیلی خوب و محترم هستن ها ولی برای ازدواج نه!

ضمنا اگه بزرگ های جمع نطراتی بدن که شاید این معضل کمتر بشه ممنون می شم. مرسی از همه

مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)