سلام ...
دختری 25 ساله هستم که به تازگی با یک پسر همسن خودم برای ازدواج وارد مرحله آشنایی شدم.... این آقا حدود دو سال پیش از من خواستگاری کردن و من جواب منفی دادم ولی با توجه به اینکه مدام به من ابراز علاقه میکردن من تصمیم گرفتم بهشون جواب مثبت بدم... ولی قرار گذاشیم که تا یک سال دیگه این موضوع رو به خانواده هامون نگیم..... چون الان  من شرایط ازدواج ندارم.
اما من هنوز به این آقا هیچ علاقه ای ندارم و دارم براش فیلم بازی میکنم و الکی بهش می گم منم دوست دارم و بهت علاقه دارم و ... و هنوزم توی ذهن خودم دارم با عشق قبلیم زندگی میکنم اما چون این آقا شرایط خیلی خوبی داره و می تونه واسه من زندگی خیلی آروم و خوبی بسازه من بهش جواب مثبت دادم.

من تنها امیدم به اینه که یه روزی به این فرد علاقمند میشم. ایشون آدم خیلی خوبی هستن اما من می ترسم که بعدا نه تنها زندگی خودمو بلکه زندگی اونو هم خراب کنم..خودم به کاری که دارم میکنم آگاهم و ااز الان که بهش متعهد شدم روی عهد و پیمانی که باهاش بستم میمونم و هیچ وقت بهش خیانت نمی کنم....اما از این می ترسم که نتونم هیچ وقت بهش علاقمند بشم!
به نظرتون چیکار کنم؟
1-همین الان رابطمونو قطع کنم؟ هر چند میدونم که ضربه خیلی بدی می خوره و خودش بارها بهم گفته که اگه تو باهام ازدواج نکنی دیگه سراغ هیچ دختری نمیرم!

2-یا اینکه این یه سال که تعیین کردم صبر کنم و به رابطه ای که باهاش دارم ادامه بدم طبق این اصل که همنشینی محبت میاره شاید بهش علاقمند بشم؟

3-البته اینم بگم که ایشون فرد مذهبی هستن و من نه طبق مد پیش میرم و با اینکه تمام مسائل اسلام رو رعایت میکنم اما هیچ قید و بندی نسبت به حجاب ندارم و خیلی دختر سر و زبون داری هستم و معمولا با پسرای دیگه هم خیلی راحتم اما تا به حال دوست پسر نداشتم.ایشون به من گفتن که با این مسئله مشکلی ندارن به نظرتون به قولش عمل میکنه با توجه به اینکه خانوداه خیلی مذهبی داره و حتی خواهرش توی حوزه تدریس میکنه؟
ممنون


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)