سلام
من یه دختر 22 سالم دو سال بیش از رو سادگی با پسری دوست شدم به دلیل مشکلات فراوونی که تو زندگیم داشتم و حسابی تنها بودم اونم از سادگیم سوء  استفاده کرد و به بهونه ازدواج ازم سوء استفاده کرد.
البته نذاشم بکارتم رو از بین ببره بی انصافم نباشم خواستگاریم هم اومد ولی اخلاقش خیلی عوض شده بود و کتکم میزد به شدت منم ردش کردم الان خیلی پشیمونم و توبه کردم نمیدونم خدا قبول میکنه یا نه .
الان مشکلم اینه هر کی خواستگاری میاد ازم میبرسه دوست پسر داشتی ؟ نمیدونم چی باید بگم؟ میگم نه میگن باید قسم بخوری!! اگه بگم داشتم ازم در مورد رابطه م میپرسن و بازم ازم درخواست میکنن حرفم رو ثابت کنم بیشتر با قسم که رابطه خاصی نداشم! وقتی هم میگم داشتم به یه بهونه ردم میکنن .بخدا من خیلی پشیمونم و توبه کردم ولی ... تو رو خدا راهنماییم کنین من باید چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)