سلام
‌مقدمه بلد نیستم میرم سر اصل مطلب.

دختری هستم به ظاهر مذهبی اما با این کاری که کردم فهمیدم همش ظاهر بوده و باطنم لجن و کثافته اینو گفتم که بدونین من هر غلطی کردم دیگه خودمو مذهبی ندونستم ‌ نمیدونم. معصومیت من از دست رفت دیگه حتی شرم میکنم نماز بخونم ...
حدود ۵ ماه هست با پسری مجازی و چتی دوستم ایشون رو توی یه وبسایت فرهنگی اشنا شدیم و خب متاسفانه روابط ما ادامه داشت و چت و اینا.

ایشون خیلی زود همون اول ابراز علاقه کرد و الانم روز به روز بیشتر وابسته من میشه به طوری که یه بار نت خراب بود و آنلاین نشده بودم تا صب بیدار مونده بود که مبادا من پیامی بدم و اون خواب باشه.

منم دوستش دارم اما حتی خودم میدونم این علاقه بچگانه ی احمقانه ، ناشی از احساسات جوونی و خامیه. من ۱۷ سالمه و ایشون ۲۰ . دو تا بچه!!! البته هر چی میگذره من بیشتر راجع بهش چیز هایی میفهمم.

مثلا تازگی فهمیدم ۴-۵ دوس دختر داشته یا اینکه فقط اون تو فامیل نماز میخونه و مشروب نمیخوره یا اینکه یه بیماری درمان ناپذیر داره. اینکه همه نوع دوستی داره از خلافکار بگیر تا زناکار و ... از رییس اداره بووووق بگیر تا فلان خبرنگار و مدیر فلان سایت مشهور!
و خب راجع به من :
من خیلی خوشگلم.جدی میگما! خوشگل و خوش تیپ و فوق العاده درسخون. یعنی امید به پزشکی دانشگاه های برتر کشور دارم! و خانواده عالی و از همه لحاظ بیست.همه چی!
اما ایشون فوق دیپلمش‌ و داره به زور میگیره اصلا اهل درس و تحصیل نیست و ابدا کاری و فعال نیست :|
ینی وقتی درست فکر میکنم میبینم دوستی من با ایشون حمق محض بوده
و الان میخوام کات کنم
یه جوری که راه سو استفاده ای بعدا نداشته باشه
البته اون نه فامیلمو میدونه نه شهرمو و نه حتی قیافمو!!! ندیده عاشق شده :|
و اینو بگم رسیدن ما به هم تقریبا محاله چون من شمال و ایشون جنوب کشورن.
خلاصه این که میخوام کات کنم و واقعا پشیمونم حس کثیف و اشغال بودن دارم فک میکنم خدا اگه ادم بود تف مینداخت تو صورتم....
چطور کات کنم که کمتر اذیت شیم؟
من دوسش دارم خیلی زیاد اونم هم من مطمئنم قصدش اصلا سو استفاده نیست هزار بار ازمایشش کردم هر بار فهمیدم طفلی واقعا دوسم داره...
بهم میگه تو فرشته ای اگه حتی به هم برسیم دلم نمیاد دست بهت بزنم
البته بگم حتی شماره ی منو نداره!!
ینی بدبخت با هیچی ساخته و عاشق شده ...
و یه نکته هست که برای کات کردن مرددم میکنه و اونم فعالیت های مشترک مجازی ما بوده در زمینه سیاسی. من بخوام کات کنم باید قید اونا و اینده سیاسی که میتونم داشته باشم و بزنم چون فقط با اون میتونم!
ببخشید حرفام پراکنده اس اعصابم خرابه و هیشکی رو برا درد و دل ندارم...
کمکم کنین یه راهنمایی چجوری کات کنم؟
الان که موقع امتحاناته میترسم کات کنم و به درسام و معدل سال سومم لطمه بخوره اما اگه کات نکنم و بذارم برا بعد امتحانا حس میکنم دارم گولش میزنم
و یه چیز دیگه. ذکر و نماز یا دعایی هست که من بتونم ارامش قلب بگیرم باهاش؟ نماز شب خوبه؟
یعنی خدا منو میبخشه...؟
خواهش میکنم راهنماییم کنین
ممنونم
ببخشد طولانی شد

---


2 - نکته :

سلام

1 - پسری که 4 تا دوست دختر داشته رو میشه گفت مذهبی ؟!

2 - بیماری لاعلاج داشتن ، ارتباط با افراد مهم ، ثروتمند یا فقیر بودن ( بستگی به شرایط دختر داره ) ، مهربون بودن و ... فصول مشترک داستان برخی پسران ، برای جذب دوست دختر محسوب میشه !


مرتبط:

از اینکه با پسری در ارتباطم از خودم بدم میاد

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

چکار کنم آقایی که در 14 سالگی باهاش دوست شدم دست از سرم برداره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)