سلام

چون خانواده برتر یه محیطی هست که دانشجو و کسانی که تجربه دانشگاه رو دارن سوالم رو اینجا مطرح میکنم.

راستش من تو دانشگاه شهر دیگه درس میخونم. مشکلی که دارم اینه که مدام دلتنگم و دلم هوای شهر و خانوادم رو میکنه و این دلبستگی طبعا رو درس خوندنم هم تاثیر میذاره.

زمانی که دلتنگ میشم دیگه نمیتونم تمرکز داشته باشم رو درسام. درس هام هم زیاد و سخته. یه راهنمایی یه دعا و سوره ای چیزی برای خلاصی از این دلتنگی لعنتی ندارین؟

انتقالی گرفتن به شهر خودم برام کاری نداره ولی دانشگاهی که الآن هستم خیلی بهتر از اون جاست و نمیتونم این کار رو بکنم.

شما کلا وقتی دلتنگین چیکار میکنین؟ چطوری رفع میشه؟ طوری شده که همه اشتیاق به رشتم رشته و دانشگاهم چیزی که پارسال برای رسیدن بهش کلی تلاش کردم_رو به این خاطر از دست دادم. یه روز و دو روز هم نیست که بگم زود تموم میشه و این طوری دل خودم رو خوش کنم.


مرتبط :

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

پستی مخصوص دلتنگی های کاربران

دلتنگی ولم نمی کنه

همه ش احساس میکنم دلتنگ یکی هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)