سلام

من چند وقته از عشقم دور شدم، دلتنگش شدم خیلی دختر خوبیه و من میخوام با ایشون ازدواج کنم، برای یه سری مسائل خانوادگی که براش پیش اومد مجبور شد یه چند مدت بره خارج از کشور .

ولی دوریش خیلی عذابم میده،تموم تمرکزم رو گرفته،چند وقته خیلی عصبی ام و مدام به همه چی گیر میدم . چیکار کنم به نظرتون؟!

هر کاری میکنم دلتنگی ولم نمی کنه ، همش تو خاطرات مون سیر میکنم. خسته شدم، خسته...


مرتبط:

احساسم غلبه کرد به عقلم، الان خیلی دلتنگش شدم

پستی مخصوص دلتنگی های کاربران خانواده برتر

چطور احساس دلتنگی به نامزدمون رو تحمل کنیم؟

همش احساس میکنم دلتنگ یکی هستم

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)