با عرض سلام خدمت عزیزان 

من چند بار طی پست های مختلف از دوستان در مورد اینکه خانومم فوق العاده سرده و به درخواست هام توجه نمیکنه مشورت خواستم.

خلاصه مشکلم هم این بود که توی این 9 ماه که عقد بودیم هیچ وقت به درخواست های مکرر من توجه نمیکرد گاهی میگفت جا نیست فضا فراهم میشد باز همون وضعیت این بار میگفت میترسم کسی بیاد همه میدونن منو تو تنهاییم یا اینجا دوست ندارم یا اصلا تحریک نمیشم حسی ندارم دوست دارم ولی بدون این چیزها خلاصه هیچ وقت باهام راه نیومد همیشه میگه بذار بعد عروسی .

27 اسفند عروسی ماست خیلی اعصابم خرابه من طبع گرمی دارم و تو این چند ماه خیلی عذاب کشیدم ولی چون یه شهر دیگه درس میخونم هر جور بود گذشت میترسم که نتوانم باهاش کنار بیام خیلی میترسم از اینکه نکنه واقعا دوستم نداره که این جوری رفتار میکنه میترسم وعده هاش دروغ باشه چون میدونم از اینکه طلاق بگیریم از جهت آبرو خانوادش میترسه . 

لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم کمکم کنید حدود 60 میلیون خرج عروسیم میشه تا خرخره زیر قرض و وام رفتم میترسم همه ش تلف بشه و خوشی زندگی رو نبینم

چکار کنم چون به نظرم خیلی سرد و بی محبته ازش پرسیدم دست بهت میزنم اصلا حسی داری گفت نه فقط بدم میاد دستم نزن از این حرف ها بهم نزن دو تا دستم  رو محکم میگیره که دست به بدنش نزنم.


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)