سلام و وقت بخیر

من ۲۷ سالمه و ازدواج کردم البته مدت کوتاهیه. اینجا دوستانی دارم که هم از طریق ایمیل با هم در ارتباطیم هم اینکه بعضی ها دلسوزانه پای حرف های هم میشینن. من شاغلم و کارم حساسه نمی دونم چه جوری بگم. چند وقتی بود علائمی داشتم و به خودم شک‌کرده بودم‌ .تست دادم و در اوج ناباوری دیدم جواب تستم مثبته و باردارم.

حسابی غافلگیر شدم و خدا می دونه چقدر استرس داشتم. همین طوری راه می رفتم و نگاه می کردم و با خودم حرف می زدم. نمی دونستم چکار کنم .اضطراب داشتم آخه من اصلا به لحاظ روحی اصلا آماده بچه داشتن ‌نبودم و حداقل تا چند سال به فکر نبودم به همسرم اومدم  گفتم و می دونستم باور نمی کنه و راستش اولش باور نکرد و من بیشتر دچار اضطراب شدم حسابی غافلگیر  شده بود و تا یکی دوساعت حتی بهم زنگم نزدیم منم  حرف نمیزدم با کسی و اصلا حوصله کسی رو نداشتم.

تا اینکه همسرم با خنده و نیشخند اومد و مثلا خواست منو‌ آروم کنه، فرداش همسرم با هول و هیجان ‌منم با ترس و دلهره و‌حس عجیبی رفتیم ‌ازمایشگاه  مطمئن بشیم.الآن یک‌ماه و نیم هست و من کاملا غافلگیر شدم .نمی دونم چکار کنم. اضطراب دارم و هم اینکه می ترسم ترس از موجودی که همزمان داره باهام رشد می کنه .نمی دونم‌ کارای نصفه نیمه م رو چکار کنم .

به بقیه و مادرم و داداشم رو خانواده همسرم چه جوری خبر بدم .حالم بده و ۴ روزه همین جوری فقط فکر می کنم .یک دفعه ضعف می کنم و بی حال میشم. غذا نمی تونم بخورم .دیروز دم اذان حالت عجیبی داشتم و یک دفعه زدم زیر گریه و بعدش به خ‌ودم اومدم خدا رو شکر کردم ولی باز گریه کردم.نمی دونم چه جوری کنار بیام چکار کنم اصلا نمی دونم با این حال نمی تونم برم سر کار پس تکلیف کارم‌ چی میشه که جز من کسی نمی تونه انجامش بده ..و اینکه تو این چن ماه چه جورری خودم رو سرگرم ‌کنم که کمتر اذیت بشم..

دوستان اگه کتاب سرگرم‌ کننده یا نکات  تغذیه ای خاص یا هر چی ذهن تون می رسه بگید چه جوری خودم رو آروم کنم .با ترسم چکار کنم ؟! ممنون که  خوندین و سپاس 

 

مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم

ناخواسته باردار شدم، نکنه بچم سالم نباشه؟

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم

یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم

چطوری به شوهرم بگم که باردارم؟ فعلا بچه نمی خواستیم

دخترم یک سالشه دوباره باردار شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)