سلام
خسته نباشید.
من دختری 23 ساله و همسرم 30 ساله هستند. 25 اردیبهشت روز عروسیمون بود. الان حدود دو هفته ست که فهمیدم باردارم  و نمیدونم چجوری به همسرم بگم. بدلیل اینکه منو همسرم تصمیم گرفته بودیم که فعلا بچه دار نشیم .
خودم هم دانشجو هستم. اصلا آمادگی بچه دار شدن رو  ندارم . میترسم به همسرم بگم  و ناراحت بشه . تو این دو هفته هیچکس به جز دوستم از این قضیه خبر نداره .
لطفا راهنماییم کنین که چجوری  این مطلبو با همسرم در میون بزارم. ممنونم

مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم

ناخواسته باردار شدم، نکنه بچم سالم نباشه؟

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم

یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)